Dais is nu een maand en 19 dagen oud.
Ze groeit echt als kool en je merkt dat ze steeds meer dingen "alleen" gaat onderzoeken. (Wel snel terug naar mama als het blijkt te bewegen
)We hebben dr eerst een halsterje omgedaan en mama uit het land gevist en gepoetst. Jasmijn was de hele tijd met mama bezig en ik had Daisy aan een lang touwtje vast. Ze vond het allemaal heel intressant wat er met mama gebeurde en ging na een tijdje op onderzoek uit.
Ze belandde in de stal van Mistake (mn andere pony) en snapte vanaf daar niet meer hoe ze terug naar mama moest dus volgde ze mij heel lief. Goed van dr want eerder snapte ze nog niet hoe het werkte als ze druk op dr halstertouw voelde.
Toen hebben we heel eventje een zachte borsel over dr heengehaald en zijn we een stukje langs de weg gaan lopen.
Het was de eerste keer dat Dais van het erf kwam dus allemaal eg spannend. Ze stond echt met grote verbazing naar de sloot te kijken. Het water stroomde namelijk erg hard.
Van de eerste auto schrok me wel een beetje maar bij de 4e gaf ze geen kik meer. (We zijn er 4 tegengekomen.)
Al met al ben ik dus erg trots op de eerste stapje van mn kleine baby in de grote boze enge wereld.
(foto's komen nog!!)