Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vaak als ik mensen spreek die verstand van bloedlijnen hebben en vertel dat ik een Animo x Julio Mariner heb dan vragen ze altijd: "is ie wel braaf, niet rillerig?
) maar echt stapel gek is hij nooit. Hij komt wel altijd 2x zo groot de trailer af als we ergens zijn en in het begin dat dacht ik altijd:"moet ik daar op"!!! maar eigenlijk heeft hij het nooit tegen mij gebruikt en ging hij er alleen maar meer van showen...
Marliesje schreef:Animo x Animo, dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd, rare keuze van de fokker destijds. Of zou het een foutje zijn?

WowAmigo schreef:Mijn merrie is verschrikkelijk braaf, ik kan er werkelijk alles mee. Super op concours.
Maar verder schijnt het de enige brave op de wereld te zijn.
WowAmigo schreef:maar buiten (dat kan dan ook een groot concoursterrein zijn...) komt de wereld op haar af en wordt ze twee keer zo groot en vreselijk heet en kan ze enorm steigeren.
Als je dan met haar gaat vechten dan kan je wel naar huis gaan want dan kan ze helemaal doorslaan.