iemand op nakeuring van KWPN geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hanneliesje

iemand op nakeuring van KWPN geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:28

De vraag zegt het al, wie is er geweest en waren er nog op vallende paarden. Ik heb al wel gehoord dat er een super goede Don Frederico was.

weule

Re: iemand op nakeuring van KWPN geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:02

ik ben er niet geweest, heb wel gehoord dat de flemmingh X cocktail door is. *heb hem vanmorgen om 4.30 ingevlochten toch niet voor niks zo vroeg opgestaan..

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:01

weet alleen dat er van ons morgen eentje moet voor t springen uhm afstameling tangelo volgens mij hij kan wel heel goed springen dus we hopen maar dat ie er doorkomt!!!

CD28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:14

Op de site van de kwpn staat al vermeld welke er door zijn.

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:23

Ik ben vandaag op de nakeuring van de 2-jarige hengsten geweest in Ermelo. Het viel me erg tegen wat voor hengsten er liepen. Tuurlijk, er liepen wel goede bij hoor! Allemaal wel echte hengsten! Alleen je ziet niet in een keer dat het twenters zijn.. En ze konden geen van alle springen Alleen een Ferro!! Haha, was wel grappig. Had ook wel foto's gemaakt maar waren jammer genoeg heel erg donker. Er zaten heel veel Krack C en Gribaldi en Houston tussen. het viel me mee hoeveel Jazz! Maar eentje of zo.. En ook een paar Cabochons, ben ik sowieso niet gecharmeerd van. Hij brengt wel paarden met een goed karakter en leuke beweging, maar het 'gouden draadje' hebben ze allemaal niet.. Verder mijn lieveling was een De Niro, zo'n prachtige hengst! Superbeweging en ook super voorkomen. Maar was verder wel heel leuk, helemaal die brutale waren erg gaaf die nergens voor uitkeken en geen respect hadden voor een zweep maar als ze weer aan de hand werden gebracht wle weer schaapmak waren . Was wel vreemd eigelijk; een paard ging door naar de 2e bezichtiging met een bokvoet :S. Heb nog nooit een goed paard dat het goed in de sport enzo deed met een bokvoet gezien.

Toedeledoki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:33

Hoe was de Gribaldi, of waren er meer?Ik bedoel de grote vos.

Sjappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 09:50

Die Don Frederico x Wolkentanz zou ik wel eens willen zien. Ben helemaal weg van Don Frederico

sammie_44 schreef:
Verder mijn lieveling was een De Niro, zo'n prachtige hengst! Superbeweging en ook super voorkomen.

Die is niet door? (staat namelijk niet op de lijst)

hanneliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 16:21

Hij is diepzwart en toont zich echt hengst.
Gruwelijk bewegen.

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:52

Die was wel door,, naar de 2e bezichtiging.