Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
toch niet voor niks zo vroeg opgestaan..
hij kan wel heel goed springen dus we hopen maar dat ie er doorkomt!!!
Alleen een Ferro!! Haha, was wel grappig. Had ook wel foto's gemaakt maar waren jammer genoeg heel erg donker. Er zaten heel veel Krack C en Gribaldi en Houston tussen. het viel me mee hoeveel Jazz! Maar eentje of zo.. En ook een paar Cabochons, ben ik sowieso niet gecharmeerd van. Hij brengt wel paarden met een goed karakter en leuke beweging, maar het 'gouden draadje' hebben ze allemaal niet.. Verder mijn lieveling was een De Niro, zo'n prachtige hengst! Superbeweging en ook super voorkomen. Maar was verder wel heel leuk, helemaal die brutale waren erg gaaf die nergens voor uitkeken en geen respect hadden voor een zweep maar als ze weer aan de hand werden gebracht wle weer schaapmak waren
. Was wel vreemd eigelijk; een paard ging door naar de 2e bezichtiging met een bokvoet :S. Heb nog nooit een goed paard dat het goed in de sport enzo deed met een bokvoet gezien. sammie_44 schreef:Verder mijn lieveling was een De Niro, zo'n prachtige hengst! Superbeweging en ook super voorkomen.