Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
roos07 schreef:Okee, duidelijk, het is dus niet zo dat een NRPS'er minder goed zou zijn dan een KWPN'er? Ik hoorde namelijk dat paarden die niet goed genoeg zijn voor het KWPN, vaak wel toegelaten worden tot het NRPS.
roos07 schreef:Okee, duidelijk, het is dus niet zo dat een NRPS'er minder goed zou zijn dan een KWPN'er? Ik hoorde namelijk dat paarden die niet goed genoeg zijn voor het KWPN, vaak wel toegelaten worden tot het NRPS.
.renza schreef:roos07 schreef:Okee, duidelijk, het is dus niet zo dat een NRPS'er minder goed zou zijn dan een KWPN'er? Ik hoorde namelijk dat paarden die niet goed genoeg zijn voor het KWPN, vaak wel toegelaten worden tot het NRPS.
Dat zeggen ze zelfs bij mij op school, tijdens college paardenhouderij.
Maar dat vind ik een beetje bot gezegd en heb dat ook maar niet op m'n tentamen ingevuld..