Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frunnik schreef:Zoals ik net op voorpagina nieuws lees is hij verkocht naar Leida Collins Streijk.
Ik heb hem nog wel een aantal keer gezien onder Gerdien, gaaf paard hoor. En natuurlijk de perfecte kleur. Wat ik heb gehoord hebben zijn nakomelingen een fijn karakter
Sammie schreef:Mijn merrie is drachtig van een zoon van polansky
acbdressuur schreef:Voor info: www.coomans.nl
Hier staan foto's en info, volgens mij vanaf volgend dek seizoen ook beschikbaar bij de ijzerenman in Weert, www.ijzerenman.com
Hij is sinds kort ook deels van Lijda Collins-Strijk, zij gaat hem ook uit brengen. Hele fijne hengst met een aantal mooie nakomelingen.
Crista schreef:terwijl hij regelmatig matige tot slechte veulens voortbrengt, maar daar hoor je weinig over....
je hoor alleen vanalles over de goede nakomelingen...
. Ze zijn niet voor niks slecht cq goed.Crista schreef:ik ken twee zwarte polansky's....
sorry heb het er niet zo op... zijn twee volle zussen van elkaar dus daar kan het natuurlijk ook van komen aar alle twee erg eigenweis en niets voor je willen doen...
ook alle twee een beetje wereldvreemd naar mijn idee...nee niet echt mijn type paard...
heb het op de hengst zelf ook niet zo...zoveel heeft hij in mijn ogen nog niet gepresteerd en toch is iedereen helemaal weg van hem....terwijl hij regelmatig matige tot slechte veulens voortbrengt, maar daar hoor je weinig over....
je hoor alleen vanalles over de goede nakomelingen...
en elcaro?? nee, ook niet mijn type...
ken ook een paar elcaro's en de nakomeingen die ik ken van elcaro zijn allemaal moeilijk in de omgang, of met rijden of op stal....
ook niet echt mijn type paard dus, maar ieder zo zijn smaak, ik zou het paard wat jij hebt dus bij voorbaat al niet hebben gekocht.....
gewoon omdat de afstammingen met totaal tegen staan.... sorry...