Informatie over de hengst mericon of farmer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

abcde123

Informatie over de hengst mericon of farmer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 21:03

Ik ben op zoek naar foto's en/of informatie over deze 2 hengsten.
Mericon
Farmer

Ik ben benieuwd..

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:34

Farmer--> Wij hebben een merrie van hem gehad! Kon super springen! Had 82 punten op de keuring op het springen als 3 jarige! Was ook ster geworden. We hebben haar dit jaar op 6 jarige leeftijd verkocht. Toen was ze al sport (springen). Voor foto's zie mijn profiel.

Anna85

Re: Informatie over de hengst mericon of farmer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 14:30

Tijdens het verrichtingsexamen werd Farmer reservekampioen (met drie keer een 9 en vier keer een 8) Farmer werd in het Nederlands Kampioenschap voor vierjarigen ook reservekampioen en dat jaar won hij tevens de Benelux Kampioenschappen springen voor hengsten. Bovendien werd hij als 4- jarige ook nog eens kampioen in de KWPN Hengstencompetitie. Farmer werd tijdens het verrichtingsonderzoek al omschreven als een hengst met veel aanleg als dressuurpaard en tamelijk veel aanleg als springpaard. Zowel Farmer zelf, als zijn nakomelingen hebben dit waargemaakt. Farmer heeft als jong paard reeds internationaal in het 1.40 gesprongen en wordt nu, als zeventienjarige, in het ZZ-licht uitgebracht. Van zijn kinderen is een aantal internationaal actief op Grand Prix niveau in zowel de dressuur als het springen. Op grond van de prestaties van zijn geregistreerde nakomelingen is Farmer dit jaar dan ook voor het leven goedgekeurd bij het KWPN.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voltaire de vader van Farmer
Afbeelding
Afbeelding