Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjappie schreef:Olivi zelf blijft een beetje pieken en dalen in het ZZ-licht.
Uit dezelfde merrie komt ook een verschrikkelijk fijne Jazz nakomelinge.
Hij is nu al 7 maanden geblesseerd en heeft een overschot aan energie. Staat te bokken en springen op stal enzo. Er zijn mensen die dus echt z'n stal niet in durven om bijv. z'n deken recht te trekken. Met rijden kon hij ook nog wel eens apart reageren. Ben er ook een paar keer echt hard afgegaan. Maar dat vind ik meer joligheid en z'n leeftijd dan dat er echt kwaad in zit. Hij doet met rijden echt ontzettend zijn best en denkt dan echt met je mee. Hopelijk kan ik er binnenkort eindelijk weer eens opstappen (en blijven zitten...
)! MissHIS schreef:Kennissen van mij hebben de moeder van deze jonge Olivi. De merrie komt uit de stam van Pion / Lt. Generaal en is volgens mij nu drachtig van Vittorio.
MissHIS schreef:Ja dat is de afstamming. Een tijd geleden stond haar dochter Jolly Good te koop, Pajidin (op Bokt) is daar volgens mij nog gaan kijken. Dat is een elite sport merrie.
HocusTivoli schreef:De oudste Olivi's zijn nu 5 jaar. Hartstikke jong dus nog!
Die van mij is erg lief maar wel erg éénkennig. Ik geef toe dat hij vergeleken met andere paarden een "apart karakter" heeft.Hij is nu al 7 maanden geblesseerd en heeft een overschot aan energie. Staat te bokken en springen op stal enzo. Er zijn mensen die dus echt z'n stal niet in durven om bijv. z'n deken recht te trekken. Met rijden kon hij ook nog wel eens apart reageren. Ben er ook een paar keer echt hard afgegaan. Maar dat vind ik meer joligheid en z'n leeftijd dan dat er echt kwaad in zit. Hij doet met rijden echt ontzettend zijn best en denkt dan echt met je mee. Hopelijk kan ik er binnenkort eindelijk weer eens opstappen (en blijven zitten...
)!