merrie Gwendolyn (Variant x Lt. Generaal)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

merrie Gwendolyn (Variant x Lt. Generaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 20:40

Wie kent deze merrie? of heeft een nakomeling? Wij hebben een dochter van haar uit Balzflug en die loopt momenteel ZZ-zwaar en haar nakomelingen doen het ook super! Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar broers en zussen van haar! alle info is welkom!

Patricia123

Re: merrie Gwendolyn (Variant x Lt. Generaal)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:28

Heet die moeder van die merrie toevallig Renate?

Ik moet erg ver graven maar die merrie zegt me wel iets volgens mij is zij gefokt door kennissen van mij maar ik weet niet meer zeker ofdat een variant was.
Ben wel nieuwsgierig.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 12:00

Patricia123 schreef:
Heet die moeder van die merrie toevallig Renate?

Ik moet erg ver graven maar die merrie zegt me wel iets volgens mij is zij gefokt door kennissen van mij maar ik weet niet meer zeker ofdat een variant was.
Ben wel nieuwsgierig.

Ja dat klopt! Ik hoop dat jij me meer kunt vertellen dan!!!

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 12:08

En dit is onze merrie uit Gwendolynn:

Malibu R, ZZ-zwaar, 1.76m, gitzwart en zelf moeder van een 6 jarige Biotop die nu al ZZ-Licht loopt en van een Lancet merrie die alleen voor de fokkerij gebruikt wordt en al hele goede nakomelingen gebracht heeft, voor foto's van hen allemaal kun je in mijn profiel kijken!

Afbeelding

Afbeelding

Patricia123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:23

Dan bedoelen we dezelfde merrie ik kan me haar niet meer herinneren is erg lang geleden in ik was erg jong maar ik ken degene die Renate had en toen Gwendolyn gefokt heeft. Ik zal van het weekend contact met haar opnemen want zij heeft vast nog wel foto's. Ze heeft nu een grote welsh pony fokkerij.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 20:25

Ooh dat zou ik echt heel erg leuk vinden als je dat wilt doen. Zou je dan willen vragen wat er met de merrie zelf allemaal gebeurt is en misschien wat foto's? misschien kent ze ook nog wel meer nakomelingen en ook meer nakomelingen van Renate, want daar ben ik ook wel benieuwd naar, naar hun vaders e.d.
Heel erg bedankt!

Patricia123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:00

Ik heb contact gehad met de fokker van Gwendolyn. Zij heeft haar al als veulen verkocht via 't Vierspan. Ze zou foto's opzoeken. Zodra ik die heb dan laat ik het weten.

Demini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 18:40

Patricia123 schreef:
Ik heb contact gehad met de fokker van Gwendolyn. Zij heeft haar al als veulen verkocht via 't Vierspan. Ze zou foto's opzoeken. Zodra ik die heb dan laat ik het weten.

Ooh echt heel erg bedankt! Zou het echt heel erg leuk vinden om foto's van haar te zien, heeft de merrie zelf ook nog in de sport gelopen?

Patricia123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:42

Ze wist verder niet waar de merrie gebleven was ze had er nooit meer iets van gehoord. En van Renate weet ik het ook niet ik ga er binnenkort heen dan zal ik het vragen. Hebben beide merries eigenlijk ook predikaten op papier?

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 20:54

Gwendolyn is alleen opgenomen in het stamboek en renate is keur, malibu onze merrie is keur, sport en gaat binnenkort prix st george starten

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 20:55

op het papier van malibu zijn ze stamboek en keur he, maar misschien hebben ze meer predikaten behaald die nog niet op ons papier staan