Anton is 1.47 een leuk formaat dus. Je merrie is dan inderdaad ietswat kleiner gebleven, meeste nakomelingen van Anton hier zijn toch redelijk aan de maat. En wat leuk een rodblakke, het is bekend dat Anton dat vererft maar was in de loop der tijd maar zelden eentje tegengekomen van Anton. Ben dus erg benieuwd naar fotos van je merrie. Daarnaast zijn we (naja ik) momenteel ook erg druk bezig met het afronden van de site voor Van den Berg (waar Anton ter dekking staat) en op die site willen we ook diverse nakomelingen met fotos, dus misschien ook in dit geval erg leuk als rodblakke zijnde?
Papier is als het goed is via het Belgische Stamboek op te vragen. Zou als ik jou was de situatie voorleggen en hun vragen hoe dat verder te doen is, dat weet ik zelf niet precies.
Verder heeft Anton volgens mij inderdaad (al durf ik dit niet 100% te zeggen, Yoline???) tijdje in Duitsland gestaan, en zoals bekend in Belgie en daarna hier in Nederland.
Ennnn momenteel heeft Anton behoorlijk aantal nakomelingen hier al lopen. Vooral in het Noorden omdat hij hier gestationeerd staat. Echter rodblakke kwam er maar zeer zelden uit, weet er 1tje van naam.
Zal binnenkort eens een aantal nakomelingen bijelkaar verzamelen. Maar als je het leuk vind, mag je mij ook wel op MSN adden, dan scheelt het mij fotos online zetten
:D