informatie anton i 36 fjorden hengst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

claudiatje

informatie anton i 36 fjorden hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 18:16

Wie heeft er informatie en foto's van de fjorden hengst anton.
Mijn merrie is er een dochter van. Wie weet waar hij terdekking staat.
Alle informatie is welkom.

Groetjes Claudia

Walco_Aqua

Re: informatie anton i 36 fjorden hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:50

Finnea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:26

zie http://www.fjordenhengsten.cjb.net (overijssel)
Hij staat ter dekking in Wanneperveen.
Misschien kun je Bella of Miekjuh beter een pb sturen, die weten alles over hem
Oh en die uit bovenstaande url is idd. dezelfde anton!

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:30

haha nou ALLES is groot woord, maar heel veel komt er wel in de buurt hahaha

Dus tja...brand los zou ik zeggen, wat wil je weten???

claudiatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 21:35

Ik zou graag willen weten hoe groot hij is want mijn merrie is maar 1.36m, welke kleur hij heeft mijn merrie is rodblakke hoop dat ik het goed schrijf. En weet iemand misschien of ik de papieren van mijn merrie opnieuw kan opvragen ze staat ingeschreven bij het belgische stamboek. en heeft hij veel nakomelingen ben benieuwd hoe de kleur van zijn andere nakomelingen zijn.
En foto's als je die hebt.
Kan het kloppen dat anton ook in duitsland terdekking heeft gestaan.

Groetjes Claudia

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:25

Anton is 1.47 een leuk formaat dus. Je merrie is dan inderdaad ietswat kleiner gebleven, meeste nakomelingen van Anton hier zijn toch redelijk aan de maat. En wat leuk een rodblakke, het is bekend dat Anton dat vererft maar was in de loop der tijd maar zelden eentje tegengekomen van Anton. Ben dus erg benieuwd naar fotos van je merrie. Daarnaast zijn we (naja ik) momenteel ook erg druk bezig met het afronden van de site voor Van den Berg (waar Anton ter dekking staat) en op die site willen we ook diverse nakomelingen met fotos, dus misschien ook in dit geval erg leuk als rodblakke zijnde?

Papier is als het goed is via het Belgische Stamboek op te vragen. Zou als ik jou was de situatie voorleggen en hun vragen hoe dat verder te doen is, dat weet ik zelf niet precies.

Verder heeft Anton volgens mij inderdaad (al durf ik dit niet 100% te zeggen, Yoline???) tijdje in Duitsland gestaan, en zoals bekend in Belgie en daarna hier in Nederland.

Ennnn momenteel heeft Anton behoorlijk aantal nakomelingen hier al lopen. Vooral in het Noorden omdat hij hier gestationeerd staat. Echter rodblakke kwam er maar zeer zelden uit, weet er 1tje van naam.
Zal binnenkort eens een aantal nakomelingen bijelkaar verzamelen. Maar als je het leuk vind, mag je mij ook wel op MSN adden, dan scheelt het mij fotos online zetten :D

claudiatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 19:14

Hoi Bella

leuk om te weten dat er niet zoveel rodblakke fjorden van hem zijn.
Kan het ook aan de moeder liggen dat ze zo klein is gebleven als ik het goed zeg is haar moeder nancy n 203 en de vader is orst i 71.

Ik zou het inderdad leuk vinden om foto's van anton tezien. en van zijn nakomelingen. msn is daar goed voor he.

groetjes claudia