Nog niet,ik hoop deze zomer.Wij hebben onze merrie afgelopen zomer laten dekken door Kasparow. Ik ken wel 2 veulens van afgelopen zomer van Kas dit zijn erg mooie veulens om te zien. Kasparow dressuurt niet alleen goed maar wat veel mensen niet weten is dat hij ook super springt. Ik vergeet onze 4 jarige dit is ook een Kasparow een plaatje,pittig karakter(v/d moeder) en is in het najaar in de SGW uitgebracht. Doet het goed.
Ik heb een hengstveulen. Ik houd hem zelf. Hij is geweldig, in alle opzichten. Het wordt ws. wel een erge grote. We zijn van plan de combinatie nog een keer te proberen.
Filmpje van Kas kun je zien op zijn site www.kasparow.com Ik heb Awesome gefokt uit een KWPN-merrie van H.Doruto uit de keur preferente prestatie merrie Amelancholie. Zie zijn stamboom op www.allbreedpedigree.com/awesome4 Er staan 2 fotootjes van Awesome op de site bij: baby Op 1 foto staat hij als 1 dag oud bij zijn zwarte moeder. De moeder is kwa bouw nogal hoekig en Kas heeft dit allemaal mooi afgerond. Moeders kan ook erg goed bewegen, en het was weer een lust om hAwesome vanmiddag in de bak te zien sjouwen. Geweldige ruime gedragen bewegingen met zijn "pleegvader" achter zijn broek. Maar bovenal is zijn karakter erg bijzonder. Ik ken Kas nu ook persoonlijk en omdat moeders erg heet en kijkerig is viel mijn keuze(naast al zijn andere kwaliteiten) in eerste instantie op Kas i.v.m. zijn karakter. Het mensgerichte van Kas heeft Awesome ook meegekregen en dit is toch wel erg bijzonder. Ik kan er vanalles mee zonder dat het een "dooie"is. Hij heeft wat mensachtigs over zich, maar dat speciale heeft Kas ook als je bij hem bent. Kortom ik ben verliefd en wil er nog wel een. Ik zal binnenkort proberen wat recente foto's van hem te plaatsen. Hij is 20 mei geboren en was op 4,5 maand al 1.38cm!!!