Verliefd op Havidoff......*zucht*...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Verliefd op Havidoff......*zucht*...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 23:20

Vanavond bij de hengstenshow van de Rittahoeve geweest...prima show met best wel aardige hengsten. Maar een paar sprongen er echt uit....

Havidoff....wat een beest! Geweldig, die kan lopen zeg. En ook grappig, ze lieten wel een stuk of 6 nakomelingen zien en die zagen er allemaal, zonder uitzondering net zo uit als papa...zelfde kontje, zelfde hals, zelfde excellente beweging....en ook het zelfde licht koevoetige achterbeen.

Er was een 5 jarige hengst uit Havidoff x Statuar, nou...dat heb ik nog nooit zo gezien, wat kan die ontzettend bewegen... Kwijl ONGELOOFLIJK...echt super.... de hengst heet Pakanini...heel imponerend...ben benieuwd wanneer we die terug zien op de televisie bij een belangrijke dressuurwedstrijd.

Wel allen waren een tikkie aan de hete kant. Niets voor Paulaatje dus...Maar [naam verwijderd]...tja, dat zou wel eens heel leuk kunnen zijn....
[naam verwijderd] is verliefd....

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 23:24

Nou.... Neve moet er dus ook maar aan geloven.. of wil je daar toch nog mee wachten? Dan heb je volgend jaar wellicht twee veulens Lachen Jammergenoeg kon ik er niet bij zijn vanavond.. ik heb weer heel wat gemist.. hopen dat ik morgen nog naar Beers kan.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 08:34

Ik ben altijd al weg van Havidoff van foto's enzo, echt een hengst die aanspreekt! Helaas heb ik hem nog nooit in het echt gezien, hopelijk volgend jaar... Pling

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 09:28

Hoihoi ik ben gisteren bij een 2,5 jarige hengst wezen kijken die vandaag wordt gecastereerd Boos!!!
En die sprak me erg aan het was een havidoff x zeoliet. Zelf ken ik havidoff nietzo, en ook geen nakomelingen. het was een brave hengst en een chique type om te zien. Ik kan wel kijken of ik wat foto's hierop kan zetten en dan wil ik graag jullie mening over deze havidoff!
groetjes jeannette