wie kan mij helpen zoeken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quarada

wie kan mij helpen zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:34

Hoi ik zoek meer informatie over mijn eigen paardje. We weten er eigenlijk weinig vanaf en ik wil eigenlijk wel weten wat er allemaal mee is gedaan..

Ze heet quarette, is 12 jaar en 1.62 m. vader is denver, moeder dorette. ze is een belgs warmbloed paard. ze heeft een brandmerk op haar linker bil. mooie, lichtbruine kleur, in de winter een beetje roodbruin.van voren een wit voetje, vanachter twee en een bles in de vorm van een y. zwarte manen en staart. haar fokker is Ludo van den Bergh

Ze heeft een heel lief karakter, maar moet rustig aangepakt worden. had nog niet veel ervaring toen wij haar kregen, maar leert snel. ze is heel zacht in haar mond

ze heeft twee schoonheidsfoutjes, een putje in haar linkerbil en een bult op dr rechterbil

haar vorige eigenaresse heeft ze gehad vanaf juni 2001, en daarvoor stond ze waarschijnlijk in brabant.

kijk naar de foto's en als je iets van haar weet, laat dan een berichtje achter!! op stuur me een pb..
Groetjes emma

Afbeelding
Afbeelding