hallo, ik ga kijken naar een 16 jarige kwpn merrie, ze is een linards x walser. over walser heb ik al wat gevonden ook dat hij pas is overleden maar over linards kan ik niks vinden. kan iemand van jullie mij iets over de afstamming vertellen?
Sorry, ik kan helemaal niets vinden erover! Heel vaag, ken die Linards ook helemaal niet.. nooit van gehoord, zal wel een oude, wat onbekende hengst zijn (geweest). Misschien kan iemand anders wel wat vinden!
Linards heeft tot 1993 gedekt en heeft niet veel gedekt. Ik heb zelf ook een linards afstammeling vanaf dat ze 4,5 jaar was en nu is 14 jaar ik rij haar alleen dressuurmatig op dit moment m1 + 5 winspunten. Je zou eens naar www.paardenfokken.nl moeten gaan kijken. En volgens mij heb ik dat paard (linardsxWalser) wel op marktplaats gezien, kan dat kloppen??
Linards is idd niet zo bekend, ik heb destijds ook aardig moeten zoeken voor wat info. In mijn profiel staat de volle zus van Hilleens merrie Karma, Janneke (Linards x Gelderse merrie v.Onbekend).
we zijn kijken geweest, en heb op haar gereden. een lief voorwaarts paardje. we gaan haar straks halen. heb nog een vraag ze is 16 jaar en heeft3 veulens gehad. waarvan eentje nog niet zolang geleden. zou je haar nog kunnen laten dekken? tot welke leeftijd kan dat eigenlijk?