*Snif* Afgespeend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PridesRanch

*Snif* Afgespeend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 22:59

Bijna 8 maanden, en vandaag moest het er dan van komen; Ayla is afgespeend.
Ayla is bij Baduh in de grote stal blijven staan en Pride heeft een mooie stal voor haarzelf. Tussen de stallen zit een gangpad, dus Ayla en haar mams kunnen elkaar nog goed besnuffelen en wat aanraken en elkaar constant zien.
Alle drie snapten ze er niks van, maar uiteindelijk vond Pride het wel ontspannend en ging Ayla rustig staan eten.
Baduh moet het nu alleen doen. Komt helemaal goed!
Zie ook mijn web-log.

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 09:33

Ah, fijn dat het goed gegaan is !
Hoop dat het ook allemaal goed gaat.

PridesRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 12:36

Ik heb nog nooit een veulen onder zoveel verschillende buiken zien kijken. Dit met een aantal geïrriteerde merries en compleet geschokte ruinen tot gevolg. En boos dat Ayla is als er "weer eentje" geen melk geeft. Hihi.

jessje

Re: *Snif* Afgespeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:54

Hihi, dat ken ik, mijn veulens zijn nu 2 weken afgespeend en kunnen nog steeds razend worden op elkaar als ze weer eens proberen of er echt geen melk uitkomt

Geeft dat geen probleem met de uier van Pride als ze elkaar nog zoveel zien?

DMHorses

Re: *Snif* Afgespeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:00

haha ik ken dat ja. Mijn veulen is nu een paar weken afgespeend en staat ook bij andere veulens, ze heeft ook nog steeds de neiging om bij elk ander paard onder de buik te hangen, vooral als ik haar ff uit de groep haal en dan weer terug zet, tot ergenis van de andere veulens De andere veulens zie ik dat helemaal niet doen, misschien het verschil in hengst en merrieveulens?

PridesRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 15:06

Ayla staat bij haar paps in de stal, die mag nu de opvoeding regelen, maar daar hangt ze ook elke keer onder. Zie je ineens bijna Baduhs ogen eruit ploppen omdat er weer zo'n draak in zijn koker bijt. Vervolgens tilt ie dan heel langzaam een been op om haar zo subtiel mogelijk weg te duwen.

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:01

bubbels schreef:
Ayla staat bij haar paps in de stal, die mag nu de opvoeding regelen, maar daar hangt ze ook elke keer onder. Zie je ineens bijna Baduhs ogen eruit ploppen omdat er weer zo'n draak in zijn koker bijt. Vervolgens tilt ie dan heel langzaam een been op om haar zo subtiel mogelijk weg te duwen.

Dan heeft ze toch wel een papa die heel lief voor haar is .

Fijn dat het allemaal zo goed gaat . Misschien ook wel omdat ze "al" 8 maanden is en dat ze dan al best zelfstandig zijn?

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:04

Ik heb net de foto's bekeken op je weblog, ze is een mooie, grote meid geworden!

Nick_C

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:49

Gelukkig dat alles goed gegaan is. En wat een lieve foto's ..!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:03

Wat fijn dat het zo goed gaat! Het blijft altijd super spannend het afspenen! Lief dat ze een "papa" heeft nu! Pas wel op, ik heb een veulen gekend die aan een "paps" ging lurken... met een ontsteking en zwelling aan de penis als gevolg... dus hopelijk blijft Baduh"zachtjes, maar streng "nee" zeggen!

PridesRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 16:11

Hij blijft zeker nee zeggen, hij vind het maar niks, want ze beukt tegen zijn buik en zet dan haar tanden erin.