Mooiman ( Flemmingh x Roemer )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie

Mooiman ( Flemmingh x Roemer )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 22:12

Ik heb zelf een afstammeling van Mooiman X Contango.

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een Mooiman hebben.

Of iets van hem weten, foto's ofzo.

Ik heb wel die site van holdendressage ofzo al gekeken.

Ritmisch

Re: Mooiman ( Flemmingh x Roemer )

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:16

Mooiman heeft niet zoveel gedekt en doet dat volgens mij nog steeds niet. Ik heb tijdens de afgelopen Pavo Cup een heel fijne nakomeling van hem gezien. Dat was een Mooiman x Hierarch met Sarah van Fessem. Hij heet Typical Dutch en mocht net niet door naar de finale, maar wel een ontzettend fijn paard. Een grootramige bruine, die mooi bergopwaarts bewoog.
Madeleine Vrees heeft de hengst uitgebracht in de sport, maar volgens mij is de hengst naar Engeland verkocht.

Melanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 17:37

Ja Typical Dutch ken ik al, is door kennissen van ons gefokt.
Ik heb op internet ook weleens Saintropez M gevonden, die is net als mijn paard een Mooiman x Contango ( wel andere moeder), alleen daar heb ik nog geen foto's van gevonden.

wonderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:48

chamayalover schreef:
Ja Typical Dutch ken ik al, is door kennissen van ons gefokt.
Ik heb op internet ook weleens Saintropez M gevonden, die is net als mijn paard een Mooiman x Contango ( wel andere moeder), alleen daar heb ik nog geen foto's van gevonden.

foto's van Saintropez zie www.melissen.net, dan equestrian database en type de naam in.

zigranta

Re: Mooiman ( Flemmingh x Roemer )

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:02

hoi
ik heb een mooiman *elcaro gehad een leuke merrie,maar heb hasr verkocht omdat ze te goed was voor mij.Er staat wel een foto op de site van de nieuwe eigenaren.www.hippago.nl.
groetjes

Fleurtje100

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:35

Mijn instructrice heeft een hele mooie MooimanXLux. Echt een hele goede, is nu 5 en loopt Z1, zal wel op de kampioenschappen te zien zijn dit jaar. Liep van de zomer de Brabantse in het M2, alleen durfde hij toen niet langs de tribune.