Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ladydarkness schreef:voor de dressuur moet je naar hengsten met Donnerhal, Pik bube of Florestan bloed.
let wel op de inteelt.

Zuchgveband Fur Deudshe Pferde (zullen wel wat spellings foutjes in zitten)
Maar zo iets zal het dan wel worden volgens mij. En anders moet je ff bellen met het KWPN als je je oog op een mooie stud hebt laten vallen.
Wij hebben dat kleine schimmeltje toch op stal gehad, die had ook zo'n soort papier.
LDRD schreef:ladydarkness schreef:voor de dressuur moet je naar hengsten met Donnerhal, Pik bube of Florestan bloed.
let wel op de inteelt.
Ik voeg nog toe: Sandro Hit, Londonderry en Rubinstein.

Zitah schreef:Ik heb gister allerlei filmpjes zitten kijken van duitse hengsten, maar ik vind dat de meeste niet echt sterk zijn van achter. Van voren grijpen ze enorm met hun benen, maar van achter zit weinig kracht. Neem nu bijvoorbeeld Rodiamant. Op de foto is hij waanzinnig, maar op het filmpje vind ik hem tekort komen.
http://www.gestuet-vorwerk.de/rohdiamant.php
Of ligt dat nu aan mij.
Wel vind ik Florencio steeds beter worden. Maar ik kan niks over Florestan vinden. Weet iemand daar iets van? Florencio is tenslotte zo goed doordat Florestan zijn vader is!
Zitah schreef:Florencio is tenslotte zo goed doordat Florestan zijn vader is!