Skydancer en afstammelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kara

Skydancer en afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 12:58

Weet er iemand meer van Skydancer? Zag dat hij dit jaar niet mee loopt in de hengstencompetitie, heeft hij iets onder de leden?

Heeft er iemand een afstammeling van Skydancer, zo ja zou je dan willen proberen om er een foto bij te plaatsen!

Hij zijn zn nakomelingen geweest op de eerste bezichtiging slecht? Want er was er geen een door na de tweede bezichtiging, alles wat je weet is welkom!

Lot

Re: Skydancer en afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:50

Hij hoeft geen competitie meer te lopen, dus hij heeft in ieder geval niks onder de leden!

Er is een site van de hengst, www.skydancer.nl

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:21

Ik vind het een goede allround hengst,met fijne bewegingen! Ik heb alleen het idee dat het een beetje een laatbloeier is,en dat je er daarom nog niet zoveel van hoort.

kirstin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:42

Ik heb een geweldig veulen van Skydancer! Hij is nu een half jaar en staat bij een medeeigenaar van de hengst in de opfok! Het is echt een schat van een beest!

Ik heb een heleboel foto's, maar die moet ik allemaal weer uploaden. Deze stond er toevallig nog op!

Afbeelding

We vonden hem zo leuk dat de merrie weer drachtig is van hem! Ben benieuwd wat we volgend jaar krijgen!

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:52

kellyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:32

Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding

Dit is onze Skydancer uit mijn Flemmingh x Apple King merrie. Zoomanity is een echt knuffeldier en kan geen aandacht genoeg krijgen. Ze is van 12 juni 2004 en is inmiddels 1 1/2 jaar oud en ongeveer 1.57m hoog.

kara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 14:05

Wat een ontzettend gave dieren. Lijkt zo een hele goeie hengst als je zn nakomelingen zo bekijkt!

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 23:41

UIt mijn Kennedy-merrie hebben we vorig jaar een Skydancerzoon gekregen. We hebben hem verkocht en hebben nog regelmatig contact. Hij is nu anderhalf en ze wil hem graag hengst houden en hem daarna uit gaan brengen in de dressuursport.
Hij komt uit een kleine moeder (1.60m) maar schijnt het laatste jaar flink gegroeid te zijn.

Als veulen
Afbeelding

Als jaarling
Afbeelding

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 08:33

Wow, Zwaluw is mooi!!! Dacht meteen aan hem toen ik dit topic zag, maar je hebt dus al gereageerd.

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:18

Leuk he. Het wordt al een echte kerel.