Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mettetje schreef:Hai,
Ik ben even verder gaan zoeken en kwam zo ook achter het dekgeld van 1100 euro. Een flinke smak geld, maar je hebt wanneer je de juiste merrie bij deze hengst zoekt een braaf allround paard.
Hier ben ik dan ook naar op zoek. Ik heb geen grote ambities of hoge verwachtingen, maar wil een braaf paard fokken waarmee ik goed kan meekomen in de basissport, maar ook een normale buitenrit mee kan maken.
Iets over mijn merrie;
Farrington X Visioen, 1.63 meter, braaf karakter, nette gangen, veel springvermogen.
Ik zou graag iets meer maat willen.
wel jammer dat je merrie niet bepaald groot is....dan heb je wel een grote kans op een kleintje

Mettetje schreef:De hengst die mij het meeste aansprak bij nijhof was Quattro. Ik heb geen verstand van fokken. Het enige wat ik wil is een braaf paard fokken met meer maat, dus geen propje of misbaksel.
Wanneer jullie naar mijn merrie kijken? Is ze dan langgelijnd?
of je merrie echt langelijnd is kan ik van die foto niet goed zien, maar ik denk niet dat je met quattro en jouw merrie geen paard fokt van 1.70, maar weet ook niet wat er verder nog achter je merrie zit, komt ze uit een kleine of grote moeder en hoe is de rest van de merrielijn. Zidalgo schreef:Dek niet met Quattro als je een kortbenige merrie hebt!
supersambo schreef:Mettetje schreef:De hengst die mij het meeste aansprak bij nijhof was Quattro. Ik heb geen verstand van fokken. Het enige wat ik wil is een braaf paard fokken met meer maat, dus geen propje of misbaksel.
Wanneer jullie naar mijn merrie kijken? Is ze dan langgelijnd?
een misbaksel zal wel meevallen hoorof je merrie echt langelijnd is kan ik van die foto niet goed zien, maar ik denk niet dat je met quattro en jouw merrie geen paard fokt van 1.70, maar weet ook niet wat er verder nog achter je merrie zit, komt ze uit een kleine of grote moeder en hoe is de rest van de merrielijn.
)