Wat denken jullie van Van Gogh de nieuwe hengst van stal Horn. Mij werd er namelijk op gewezen door een vriendin dat het wel een leuke allrounder is voor mijn merrie Ik moet weer langzaam een lijstje gaan maken. Want die lijst is vaak heel lang en mijn keuze veranderd vaak weer. Dus ik moet er vroeg aan beginnen anders kom ik er niet uit.. haha
Maar ik heb m zelf nog niet gezien de hengst. Er stond wel een stukje over m in de paardenkrant wat wel positief was.
In de nieuwste Ids stond een stukje over Van Gogh... er staat ook een fokadvies bij (welk merries het beste bij deze hengst passen)!v Ik vind het ook een mooie hengst!
ik heb een wat ouderwetse merrie met haar zwakte punt is haar lendenen. ik zit er alleen nog een beetje dat hij een grove hals hoofd verbinding heeft. mijn merrie is ook nogal grof in der kaken, verder heeft ze wel redelijk wat lengte. ze heeft een beetje een vlakke maar ruime draf. maar mijn merrie fokt niet echt veel lengte in de hals... dus ik twijfel nog wat. verder wil ik m toch eerst in het echt zien. nou ja als iemand nog verdere adviesen heeft ofzo ze zijn altijd welkom.