Op zoek naar info over de hengst Holland! Wie o wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sayangki

Op zoek naar info over de hengst Holland! Wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 01:21

Hallo!

Ik heb een vraag:

Mijn verzorgpaard is een afstammeling van Holland (naar wat ik gehoord heb). ALs ik echter op deze naam zoek dan kan ik niet echt iets vinden (onder meer in Google). Misschien dat hier iemand een site weet waar ik meer te weten kan komen over deze hengst (is trouwens een springer).

Alvast bedankt!

Groetjes Joyce

zwitsal11

Re: Op zoek naar info over de hengst Holland! Wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:31

Sayangki schreef:
Hallo!

Ik heb een vraag:

Mijn verzorgpaard is een afstammeling van Holland (naar wat ik gehoord heb). ALs ik echter op deze naam zoek dan kan ik niet echt iets vinden (onder meer in Google). Misschien dat hier iemand een site weet waar ik meer te weten kan komen over deze hengst (is trouwens een springer).

Alvast bedankt!

Groetjes Joyce

[b]
Sayangki schreef:
Hallo!

Ik heb een vraag:

Alvast bedankt!

Groetjes Joyce

Sayangki schreef:
Hallo!

Ik heb een vraag:

Alvast bedankt!

Groetjes Joyce

De hengst holland staat volgens mij in duitsland en dekstation elomahoeve heeft een aantal jaren met hem geadverteeerd maar nu niet meer ik weet wel er is ook 1 hengst Holland X iroko door en die is van sietse van dellen maar verder van holland weinig bekend ja super spring hengst in duitsland ik weet niet meer met wie hij uit kwam

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:24

bij eloma hoeve staat hij niet meer op de site.
Vraag franske van bokt eens.
Die kent de hengst Oklund erg goed en dat is een zoon van Holland.
Ik heb zelf ook een holland merrie!