Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maverick schreef:ja ik heb er een.
viewtopic.php?f=10&t=497133
viewtopic.phpf=10&t=481969&hili=
Het is een vos merrie van 5 jaar oud en is anderhalve maand onder het zadel.Ze is super.Ze heeft een zacht karakter, is zeer werkwillig en heeft kwaliteit. Ze is vandaag voor de eerste keer mee wezen oefenspringen en ze is zo nuchter, niets is er te gek, en sprong gewoon simpel rond(was de eerste keer dat ze een parcours zag)
Als ze van ferrolan allemaal zo zijn wil ik er wel 10 op stal
petraaken schreef:Heb ooit eens een jaarling merrie van hem gezien. Bloedmooi beestje en bewegen kon het ook. Ze heette Penny V en zou dus nu zo'n jaar of 6 of 7 moeten zijn. Moest je ooit eens op keuringen of wedstrijden een Penny V tegen komen en haar vader is Ferrolan dan is het hoogstwaarschijnlijk dezelfde.
Mansolein schreef:petraaken schreef:Heb ooit eens een jaarling merrie van hem gezien. Bloedmooi beestje en bewegen kon het ook. Ze heette Penny V en zou dus nu zo'n jaar of 6 of 7 moeten zijn. Moest je ooit eens op keuringen of wedstrijden een Penny V tegen komen en haar vader is Ferrolan dan is het hoogstwaarschijnlijk dezelfde.
je weet niet uit voor een moeder? ferrolan is zelf niet bijzonder om te zien geloof ik. Wel apart dat hij dan toch ( hangt natuurlijk van de moeder af) zulke mooie nakomelingen brengt!
Desiree schreef:Ferrolan is geen chique hengst maar hij fokt vaak wel chique.

Mansolein schreef:maverick schreef:ja ik heb er een.
viewtopic.php?f=10&t=497133
viewtopic.phpf=10&t=481969&hili=
Het is een vos merrie van 5 jaar oud en is anderhalve maand onder het zadel.Ze is super.Ze heeft een zacht karakter, is zeer werkwillig en heeft kwaliteit. Ze is vandaag voor de eerste keer mee wezen oefenspringen en ze is zo nuchter, niets is er te gek, en sprong gewoon simpel rond(was de eerste keer dat ze een parcours zag)
Als ze van ferrolan allemaal zo zijn wil ik er wel 10 op stal
dat klinkt positief! Mooi aan elkaar gebouwd paard, ze staat zeker op de marktplaats te koop, volgens mij heb ik haar daar gezien. Mooi paard!
miisshOrse schreef:weten jullie misschien waar hij ter dekking staat? (a) (Internet site?)
miisshOrse schreef:weten jullie misschien waar hij ter dekking staat? (a) (Internet site?)
Hij schijnt Grand Prix te starten maar nu kreupel te zijn, maar dat heb ik niet uit eerste hand.
miisshOrse schreef:Veel plezier vanavond![]()
@ mansolein: Danku
Lenn schreef:miisshOrse schreef:weten jullie misschien waar hij ter dekking staat? (a) (Internet site?)
Ik weet wel waar hij staat, bij Nicolette van Lierop in Lierop. Kga er vanavond heen, zal em de groeten doenHij schijnt Grand Prix te starten maar nu kreupel te zijn, maar dat heb ik niet uit eerste hand.
Zal het dinsdag vragen Lenn schreef:te laatZal het dinsdag vragen
oke dan zaterdag maar.