Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar wilde Irish lady niet al zoiets organiseren 
--> wil volgend jaar in ieder geval proberen om mee te doen in Lommel tijdens tinkerfair
snowdon schreef:Ik ben altijd bereid mee te helpen, maar helaas heb ik geen vervoer om het met een Tinker het aantal te verhogen.
leintje24 schreef:lijkt me idd schitterend! doe het maar wel in het voorjaar, dan kan ik ook mischien mee!! aangezien in nu bijna moet gaan bevallen van mijn eerste kindje.
en misschien kan ik met Cayuse (de tinker) mee rijden! dat zou wel leuk zijn!
groetjes Marjolein
irish_lady schreef:tsja....

irish_lady schreef:tsja....
. Vind jouw idee ook super hoor, maar het is nu éénmaal zo dat niet iedereen het voor elkaar krijgt om een strandrit te maken, oftewel door een hoogdrachtige merrie, een paard wat het strand nog niet kent, mensen die niet graag in grote groepen rijden, etc...
dus hé ... strandrit is ook een super initiatief ! Teuntje111 schreef:Als ik vervoer heb, zou ik ook wel graag mee willen! Maar heb zelf geen trailer, wel een auto met trekhaak..
tinker , A de andere tinkies een trap geeft, maar ze is best sociaal dus ik weet het niet zeker) B ik 13 ben en mijn pa wel wat kan met paarden maar niet zoveel en als mevrouw geen zin heeft om ergens aan een halster te lopen wil te me wel eens meetrekken naar een grasveld (daar is het gras namelijk zo lekker)
Cayusejuhh schreef:Teuntje111 schreef:Als ik vervoer heb, zou ik ook wel graag mee willen! Maar heb zelf geen trailer, wel een auto met trekhaak..
ach dan kan je met ons wel mee rijden![]()
WE hebben een 2 paards trailer. en offie is niet zo dik dat hij 2 plekken nodig heeft