Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uppojono schreef:Ik heb een mail gestuurd en nu kreeg ik als antwoord dat ze op 20-9- 1993 gemerkts is.. Dacht dat ze nu ongeveer 19 zou zijn, maar ze merken vast geen paard op 7 jarige leeftijd.. Ze zeiden dat het een chestnut kleur is, dat klopt wel..
Ze is in de buurt van Nottingham gemerkt als chestnut mare TB 15.3HH. Kan iemand me hier verder mee helpen? Is dit de postcode van de vorige eigenaren? Ik heb geen idee, hoe ik verder moet zoeken..
Meer info, kijk in mijn handtekening! Uppojono schreef:Ik heb een mail gestuurd en nu kreeg ik als antwoord dat ze op 20-9- 1993 gemerkts is.. Dacht dat ze nu ongeveer 19 zou zijn, maar ze merken vast geen paard op 7 jarige leeftijd.. Ze zeiden dat het een chestnut kleur is, dat klopt wel..
Ze is in de buurt van Nottingham gemerkt als chestnut mare TB 15.3HH. Kan iemand me hier verder mee helpen? Is dit de postcode van de vorige eigenaren? Ik heb geen idee, hoe ik verder moet zoeken..