Ondertussen heeft de da me helemaal "bijgepraat" over alles wat met een veulen krijgen te maken heeft, het was net een kleine stoomcursus...

Hij heeft Mika helemaal even nagekeken en constateerde idd, net als ik al had gedaan, dat het uier begint te komen, de banden zijn al duidelijk aan het zakken, ze staat steeds met de staart omhoog wat kan duiden op voor-weeën en ze is van heel krengerig helemaal aan het veranderen naar heel lief....

De da adviseerde me toch om 's nachts liefst 2 keer te gaan kijken nu, omdat je toch niet helemaal op het uier af kunt gaan, maar hij zei er wel eerlijk bij dat ik dus niet boos op 'em mocht worden als ik 2 of 3 weken lang uit mn bed zou komen 'snachts terwijl er nog geen veulen komt...

Dus als ik straks wallen heb van hier tot tokio is het niet zijn schuld...

Vanmiddag een hele poos met Mika staan te kriebelen en knuffelen, ze was zoooo lief en aanhalig, ze wilde nog net niet op schoot kruipen....
En toen ineens zag ik het veulen bewegen en ik heb ook mogen voelen aan haar buik zonder dat ze begon te slaan.....
Oh, wat was dat gaaf!!!!! Ik kon het helemaal onder mn hand voelen schoppen..... Ik was op slag al helemaal in love terwijl ik hem/haar nog nooit gezien heb......

Nou, we wachten maar weer "geduldig" af....Ze hapt naar d'r buik, kijkt steeds achterom, draagt de staart hoog maar ja........dat soort dingen deed ze gisteren ook al......