Ik wil graag doorgaan met fokken. Maar ik wil het dus echt goed aan gaan pakken. 1 keer een vuilnisbakke veulentje is leuk (zo zie ikzelf Kelvin absoluut niet hoor, voor mij is ie het 1 miljoen dollar paard!) en ook niet erg als je het veulen toch zelf wilt houden. Maar als ik echt wil gaan fokken dan wil ik dus niet zomaar gaan kruizen whatever er in je weitje staat. Kelvin is uit een eigen hengst en een volbloed merrie. Beide ouders zijn zeker degelijke paarden, maar om her nou een fokkerij op te gaan baseren..Ik kan geeneens papieren bij de nakomelingen krijgen. Ik wil het dus echt goed gaan aanpakken met om te beginnen een supermerrie (en dus niet een bok die nergens anders goed voor is dan fokken). En dan de merrieveulens houden en weer verder fokken (grote plannen heb ik he

Kelvins moeder wordt verkocht als Kelvin afgespeend is en de hengst is al verkocht maar gaat pas eind dit jaar weg. Verder heb ik nog een QH verkocht (ben lekker aan het opruimen he

Wat nu mijn eigenlijke vraag is: hoe zijn de fokkers hier ooit begonnen? Er zitten hier een aantal fokkers op Bokt, weet ze alleen niet allemaal bij naam, Greetje? Ik wil dus KWPNers voor dressuur gaan fokken (waar een hele goede afzetmarkt voor is hier, ook erg belangrijk

Maar de hamvrag dus: hoe zijn jullie ooit begonnen? Nog tips?
[Edit] titel [/edit]