Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vaak bewegen Geldersen boven gemiddeld en zijn ze krachtig in hun bewegingen.
APPELENPEREN schreef:Toch zijn er dacht ik veel mensen die dressuurwedstrijden rijden met een springgericht paard.
APPELENPEREN schreef:wat moet je dan nog meer weten van haar? Heeft Polansky geen goede galop?
Het liefst ook een hengst die een goed, rustig, cool karakter heeft.
De vorige eigenaar zei dat zij haar ooit hebben laten dekken door Pronto, weet niet of ik dit goed schrijf. Volgens haar kwam er toen een erg mooi veulen uit. Alleen kan ik niks over deze hengst vinden. Is een NRPS hengst.
De laatste twee keer hebben zij haar laten dekken door Houston. Maar zelf hou ik niet echt van vos en als ik Houston er op doe weet ik voor 99% zeker dat er een vos uitkomt. Heb de twee nakomelingen gezien en die waren identiek.
Heb ook wel aan een springhengst gedacht, maar ben zelf meer dressuurgericht en vind het zo zonde als ik straks een paardje heb die veel aanleg heeft voor springen en dat hij dat dan niet bij mij kan doen.
Toch zijn er dacht ik veel mensen die dressuurwedstrijden rijden met een springgericht paard.
petraaken schreef:Pronto werd afgekeurd na zijn verrichtingstest en heeft dus maar 1 jaar bij het NRPS gedekt. Ik denk dat hij nu voor het EASP gekeurd is.
Merilyn schreef:petraaken schreef:Pronto werd afgekeurd na zijn verrichtingstest en heeft dus maar 1 jaar bij het NRPS gedekt. Ik denk dat hij nu voor het EASP gekeurd is.
Ik wist niet dat ie afgekeurd werd bij het NRPS, maar hij inderdaad ggk bij het EASP. www.easpstamboek.nl voor meer info.