Wannaroo volle broer van Viento Uno door naar 2de bez.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tazz

Wannaroo volle broer van Viento Uno door naar 2de bez.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 17:34

Jaja Fam. Oosterveer uit Wateringen kan weer trots zijn op hun fokproduct. De jonge Wannaroo ( cat.nr. 440 Numero Uno x Wisconsin)mag door naar de 2 de bezichtiging. De hengst viel enorm in de smaak bij zowel de jury als het publiek. Een waar applaus klonk door de baan!

Bij deze de felicitaties voor de Fam. Oosterveer en voor zijn trainer W.Somers ( mijn mannetje )

*o/*

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:39

Onzettend leuk natuurlijk voor zo. Hopelijk is het net zo'n allrounder als z'n broer.

Sannah

Re: Wannaroo volle broer van Viento Uno door naar 2de bez.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:41

Dat is leuk. Ik heb 'm nog gezien in de show tijdens de veulenkeuring dit jaar en vond het toen al een indrukwekkend paard. De Wisconsinmerrie geeft goede fokproducten!

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 12:18

Ja hij mocht toen optreden met mijn man

Het is echt een heel fijn beest om mee te werken, heel cool

Nu maar afwachten in Den Bosch....

Mieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:23

Leuk voor zowel de fokkers als voor jullie! Ik vraag me alleen af of het KWPN een volle broer van een goedgekeurde dekhengst zal goedkeuren? Maar goed, misschien is een ander stamboek ook nog geinteresseerd natuurlijk. Succes bij de volgende ronde!

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 12:41

Goed keuren zullen ze wel niet dat hadden wij ook in gedachten. Maar aan de andere kant de Duitsers doen het ook en eens moet iemand de eerste zijn. Misschien wel Wannaroo

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:47

Ach ze hebben ook halfbroers goedgekeurd, dus is een klein stapje om te maken. Als de hengst het waard is moeten ze 'm goedkeuren, anders moeten ze ook niet zoveel krack'jes en jazzen goedkeuren. Daar lopen er al meer dan genoeg van rond.

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:56

Proficiat !!

Als het een goed paard is waarom zou je het dan niet goedkeuren, het is een volle broer, niet een kloon toch. Er zal best wat verschil een de 2 paarden zitten, ook qua vererving. (ik moet wel zeggen dat ik Wannaroo nog nooit gezien heb dus ik kan niet vergelijken)

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:49

Wat leuk! Ik zag hem al in het boekje staan, was benieuwd of hij in de voetsporen van zijn broer zou kunnen treden. Ben namelijk erg gecharmeerd van Viento Uno (en zuslief kon me ook bekoren tijdens de cursus beoordelen ). Ik kijk al uit naar de hengstenkeuring om deze jongen ook IRL te zien.

Ik zag nog meer (half) broers van ggk hengsten in het boekje staan, als ik het me goed herrinner een broer van Karandasj met als vader Voltaire en een broer van Scandic.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 14:43

Wannaroo lijkt heel erg veel op zijn zus, alleen dan echt in mannetjes uitvoering!

Met zijn broer heeft hij wel wat verschillen. Zo is Viento echt een atleet en Wannaroo een echte krachtpatser. Ook Wannaroo kan weer spectaculair draven en misschien nog wel beter springen dan Viento.

We wachten het wel af...van ons mag hij door, geen problemen mee hoor

meisje333

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:10

Heeft iemand niet toevallig een foto van deze hengst?? (ben even nieuwsgierig hoor)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 21:43

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:14