Afstammelingen van Climax opgelet!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MeMar

Afstammelingen van Climax opgelet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 14:39

Hallo mensen!!
Is er iemand die een afstammeling van Climax heeft, en zo ja heeft diegene wel n's rare dingen karakter gemerkt??
Ik heb er zelf een en ik heb wel n's dingen meegemaakt waarvan ik denk, ligt dit aan het karakter of niet.
Laat maar ff weten.

Doei Greetz MeMar

vanini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 10:55

mmm, ik heb vroeger een Climax gereden. Met zadelmak maken was het een ramp. Ze was echt heel moeilijk. De man,waar ik de paarden voor beleerde,moest haar toch zeker nog meer dan een half jaar echt goed vasthouden met opstappen en een jaar later moest k me nog iedere dag goed vasthouden. Ze was echt een katapult en heel lenig. Ben er ook vaak genoeg afgekukeld. Toen ze 4 was is ze doorverkocht naar engeland. Ze kon echt fenomenaal springen. Ik had echt moeite om in het zadel te blijven zitten en de dag voordat ze verkocht was,ben ik er nog 2 keer na de sprong afgevallen. Ze basculeerde zo enorm en zette vanuit een rustige galop met zo een kracht af,dat ik de sprongen amper kon uitzitten.

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:55

Ik ken geen nakomelingen, maar karakter kan ook bij de merrie weg komen natuurlijk

MeMar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 12:09

Met de merrie hebben we al meer gefokt en nooit rare dingen met de nakomelingen mee gemaakt. En de merrie zelf heeft ook het liefste karakter wat je maar kan wensen.

littleroosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:29

PM Mariek87 maar eens, die heeft een Climax merrie.

Zelf ga ik straks bij een French Buffet x Climax kijken.