nakomelingen van Broere Norway en Nourejev!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

nakomelingen van Broere Norway en Nourejev!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 20:45

Hey,
Ik ben benieuwd naar nakomelingen van deze hengsten en hun moederlijn en eigen prestaties. Graag ook foto's
Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Demini

Re: nakomelingen van Broere Norway en Nourejev!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 14:40

Heeft er dan echt niemand nakomelingen van deze 2?
Dat beloofd niet veel goeds dan, of is er iemand die het tegendeel kan bewijzen?

Wiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:51

Norway heeft tot nu toe niet zo gek veel gedekt, dus de bokt-Norways zullen dun gezaaid zijn, ben ik bang.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 18:10

Haha, ik denk het ook ja. Ik vind het een geweldige hengst, maar durf hem niet te gebruiken omdat hij zo weinig dekt en ik heb nog geen enkele nakomeling van hem gezien!
Weet je of Nourejev veel dekt?

kimberley12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:27

nourejev dekt ook niet veel

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:09

Een meisje wat bij mij in de klas zat heeft een Nourejev. Maar die gaat super! ze zit nu net in de L1 en haalt nog boven de 170! Ik heb geen foto's maar het is een vos!

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:09

op de stal waar ik stage loop staat een nourejev merrie het is een vos . op de stal waar ik werk hebben meerdere nourejeven gestaan ik vond ze allemaal kwa exterieur te kort komen maar wel hele ruime gangen ik heb ook nog steeds geen enkele nourejev gezien die groter was dan 162cm. ik zal kijken of ik een foto kan maken of vinden van 1 van deze paardjes

zwitsal11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:48

minnie_muis schreef:
Een meisje wat bij mij in de klas zat heeft een Nourejev. Maar die gaat super! ze zit nu net in de L1 en haalt nog boven de 170! Ik heb geen foto's maar het is een vos!

Ja wij hebben ook een nourejev en die gaat ook super echt boven dat

is het een ster merrie

zwitsal11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:49

trowing schreef:
op de stal waar ik stage loop staat een nourejev merrie het is een vos . op de stal waar ik werk hebben meerdere nourejeven gestaan ik vond ze allemaal kwa exterieur te kort komen maar wel hele ruime gangen ik heb ook nog steeds geen enkele nourejev gezien die groter was dan 162cm. ik zal kijken of ik een foto kan maken of vinden van 1 van deze paardjes

Hahah dan heb je onze nourejev nog niet gezien en trouwens niet allemaal zijn ze klein en beweging is echt geweldig

zwitsal11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:57

kimberley12 schreef:
nourejev dekt ook niet veel

hoe weet jij dat hij niet veel dekt

zwitsal11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:58

Desire schreef:
Hey,
Ik ben benieuwd naar nakomelingen van deze hengsten en hun moederlijn en eigen prestaties. Graag ook foto's
Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb nourejev in leeuwarden met edward gall gezien en ik kreeg er kippevel van zo geweldig vond ik het

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:04

Uit de moeder van mijn merrie (donjalijn, bottie stam) is een hele mooie nourejev hengst geboren. Staat nu ergens in Belgie.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 10:22

Hebben jullie toevallig ook foto's van de nakomelingen?

Sjappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:05

Tijdens de pavo-selectie in Dronten heb ik een heel leuke Norway zien lopen, een schimmeltje, Norway x Pion, mocht ook naar Ermelo.

Wiepie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 12:38

Sjappie schreef:
Tijdens de pavo-selectie in Dronten heb ik een heel leuke Norway zien lopen, een schimmeltje, Norway x Pion, mocht ook naar Ermelo.

Daarvan staan trouwens foto's op www.melissen.net

annereijne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:05

Hallo!
Wij hebben enkele jaren terug een veulentje gefokt van Norway, jaargang van U, paars is dus nu bijna vijf jaar. Maar ik zal even aan mijn vader vragen waar dat paard nu loopt en ik zal het één en ander over Norway vragen. Dat zet ik binnenkort wel op de site.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 15:04

Heel erg bedankt! Ben benieuwd!

annereijne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:15

Het duurde even, maar ik het het gevraagd aan mijn vader, het paard is verkocht als veulentje naar een paar meiden uit Brabant, wij hebben er verder niks meer van gehoord. Het was een groot veulen, correct gebouwd, goed bewegen maar niet heel speciaal.

Norway is een correct en mooi paard maar is nooit doorgebroken in de sport, dus heeft de verwachtingen niet waargemaakt daarom wordt er ook niet meer veel meegedekt en hoor je er niks meer van.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:06

hierbij een video van Nourejev:
edward oude kur.wmv

je kunt wel merken dat hij nog niet helemaal bevestigt is op dit niveau...

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:29

annereijne schreef:
Het duurde even, maar ik het het gevraagd aan mijn vader, het paard is verkocht als veulentje naar een paar meiden uit Brabant, wij hebben er verder niks meer van gehoord. Het was een groot veulen, correct gebouwd, goed bewegen maar niet heel speciaal.

Norway is een correct en mooi paard maar is nooit doorgebroken in de sport, dus heeft de verwachtingen niet waargemaakt daarom wordt er ook niet meer veel meegedekt en hoor je er niks meer van.

Misschien is het je niet opgevallen maar Norway heeft veel gewonnen in de sport. Hij loopt onder Kirsten Beckers. Wellicht is hij nu geblesseerd maar tot voor kort was hij een bekende naam in de ZZGP rubrieken. Evenals Nourejev overigens. Hij is bovendien nog niet erg oud dus dat hij nog niet in de GP loopt is ook niet heel verwonderlijk.

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 14:45

Venetia schreef:
annereijne schreef:

Misschien is het je niet opgevallen maar Norway heeft veel gewonnen in de sport. Hij loopt onder Kirsten Beckers. Wellicht is hij nu geblesseerd maar tot voor kort was hij een bekende naam in de ZZGP rubrieken. Evenals Nourejev overigens. Hij is bovendien nog niet erg oud dus dat hij nog niet in de GP loopt is ook niet heel verwonderlijk.

nourejev is wel al GP weliswaar nog geen 70 % maar het begin is er. en ik dacht dat Norway laatst nog een PSG rubriek had gewonnen met ruim 70%!!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 15:57

leuk fimpje van Nourjev. Inderdaad duidelijk te zien dat hij ( in die proef in elk geval) niet helemaal prettig liep. Veel spanning en foutjes. maar het geeft zeker een indruk van zijn kunnen!

pretty_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:07

ik heb een nakomeling van nourejev..ik zal morgen foto's maken. dan kunnen jullie haar zien.
ze is 3 jaar,best onrustig maar supper gangen.

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:09

pretty_lover schreef:
ik heb een nakomeling van nourejev..ik zal morgen foto's maken. dan kunnen jullie haar zien.

jaaa! maar ze was toch 4 jaar??? of niet?? huh... nou weet ik het niet meer

pretty_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:43

kippiej schreef:
pretty_lover schreef:

jaaa! maar ze was toch 4 jaar??? of niet?? huh... nou weet ik het niet meer

3/4? ik weet het nu niet meer:P