Wat een leuk paard zeg, die tinker X shire! Ken ook wel wat mensen die een tinker X haflinger hebben hier op bokt, daar is bij RP ook een topic over geloof ik
Ik heb mijn paard Boris gekocht als kruising Tinkerx Fries. Hij werd alleen wel erg groot dus dat verbaasde me wel. Vorig jaar de fokster opgespoort en die moest erg lachen dat ik dacht dat Boris zijn moeder een grote Tinker was. wat blijkt is zijn ma een Clydesdale merrie!!! Dus nu heb ik een kruising Clydesdale x Fries van 1.71 hoog en 3 ,5 jaar oud. En ik ben er erg blij mee. Benieuwd hoe ie er uit ziet neem da even een kijkje in mijn profiel
mijn verzorg fries is dit jaar bevallen van een friesxtinker, voor foto's kijk in mijn profiel (veulen heet sammy) en is dit jaar weer dragend van een tinker, dus volgend jaar weer een tinkerxfries!
Boris is inderdaad een grote lompe lobbes. Hij is sociaal tegen mensen en andere dieren. Soms beetje drammerig en wat dominant, maar dat is gelukkig door zijn knullige karakter weer makkelijk de kop in te drukken. Ik ben heel blij dat ik vorig jaar de gok heb genomen om een 2 jarige te kopen. Tot op de dag van vandaag nog geen centjespijt