Helaas wil mijn huidige stalhouder er compleet niet aan dat Bonita's mokprobleem wel eens aan teveel eiwitten zou kunnen liggen
Bijna elke tinker-eigenaar zegt dat ik beter op hooi en basisbrok of andere eiwitarme brokken over kan gaan, maar dit mag niet van de stalhouder, of het komt allemaal bovenop mijn stalgeld, wat al heel hoog is. Als er iets is waar ik zelf wat over te zeggen wil hebben, is dat wel de voeding van mijn paard. Ze staat nu op kuilvoer en sportbiks (voor warmbloeden). Voor de zekerheid heb ik haar nu van alle andere muesli's (voor koudbloeden) en vitanimepreparaten afgehouden, om echt zeker te weten dat het door de voeding komt die ze krijgt. Ik ben nu 5 dagen verder, maar haar mok wordt er niet beter op..
Ook gebeuren er soms wel rare dingen.. Zo is vandeweek inene mijn zadel uit mijn kast gepakt door de stalhouder, om te gebruiken op haar tinker
Zonder dat ze even daarvoor belt op het moment dat ze het wil gebruiken, vind ik 's avonds inene een briefje in mijn kast dat mijn zadel "geleend" is 
Ook was ik een keer aan het longeren, best heftig aan het trainen, komt ze ineens binnen in de binnenbak waar ik bezig was, met een lesklantje. Of ik effe opzij wou.. En 5 minuten later, of ik effe stil wilde gaan staan, want ik liep in de weg!! Mijn paard was harstikke aan het zweten en was heel warm en het was die avond bijna rond het vriespunt!! Het stoom kwam van haar lijf af en ze stond helemaal te shaken!!
En vorige week weer zoiets.. Was ik aan wandelen in de buitenbak en een ander meisje tegelijkertijd aan het rijden. Of ik effe naar de binnenbak wilde gaan!!! en daarna of ik mijn paard niet los wilde laten!! GGGRRRRR!! Natuurlijk laat ik mijn paard niet los, ik ben niet achterlijk!! Gelijk dat commentaar, omdat mijn paardje miet voor iedereen de makkelijkste is
Al met al ben ik behoorlijk pissig, betaal 260 euro per maand en mijn paard wordt niet gevoerd zoals ik wil en mag duidelijk niet van alle faciliteiten gebruik maken en ook worden ongevraagd mijn spullen gebruikt

Ik weet even niet wat ik hier mee aan moet... Het liefst zou ik gewoon op een koudbloedstal willen staan, waar ik begrepen word met mijn paardje...
Wat vinden jullie? Zouden jullie blijven of niet? Of hebben jullie een andere goede raad?
Groetjes Dianne
..