Anky vond het helemaal haar type paard, jammer dat ze hem niet meegenomen heeft.
Maar weet iemand toevallig de moederlijn van deze hengst? En is hij ergens goedgekeurd?
Ben benieuwd
Hieronder wat foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) greetjebee schreef:Gaaf paard!
Van wie is ie??? En waarom reed Anky hem (ik neem aan dat het een speciale gelegenheid was)?
(Waarom moet toch altijd die stang zo horizontaal.....)
Desire schreef:Hij is van de Australische ruiter Heath Ryan. Anky was op een mini wereld reis en in Melbourne gaf zij een clinic en mocht zij van deze hengst gebruik maken.
Anky heeft de stang trouwens bijna nooit zo horizontaal hoor, maar dit is natuurlijk een onbekend paard voor haar en waarschijnlijk ook anders gereden. Het zal nodig geweest zijn misschien.
junior een ideaal karakter?? haha die vind ik goed gevondendit waren haar woorden toen ze Junior net ter beschikking had gekregen, later moest ze daar wel op teruig komen en werd het "Ideale" Gp paar d voor Happie (of kwam de verhuizing door het (wan)betaal-gedrag van de toenmalige eigenaar...Citaat:hahaha sorry junior een ideaal karakter??
Pukpaleisje schreef:dit waren haar woorden toen ze Junior net ter beschikking had gekregen, later moest ze daar wel op teruig komen en werd het "Ideale" Gp paar d voor Happie (of kwam de verhuizing door het (wan)betaal-gedrag van de toenmalige eigenaar...Citaat:hahaha sorry junior een ideaal karakter??

Pukpaleisje schreef:dit waren haar woorden toen ze Junior net ter beschikking had gekregen, later moest ze daar wel op teruig komen en werd het "Ideale" Gp paar d voor Happie (of kwam de verhuizing door het (wan)betaal-gedrag van de toenmalige eigenaar...Citaat:hahaha sorry junior een ideaal karakter??
Fokker79 schreef:Pukpaleisje schreef:
dit waren haar woorden toen ze Junior net ter beschikking had gekregen, later moest ze daar wel op teruig komen en werd het "Ideale" Gp paar d voor Happie (of kwam de verhuizing door het (wan)betaal-gedrag van de toenmalige eigenaar...
Terwijl ik PAINTED BLACK juist zo geschikt voor HP vond.....
....... Pukpaleisje schreef:Tja Anky zegt wel meer:
Partout:is het helemaal Junior:ideaal karakter
Cocktail:een droom Osmium:super Redford:mijn paard Idool:perfect Democraat: de toekomst Joker,Ictenos,Bonfire,Salineo,IQ,Gere,Prisco enz enz wat hebben deze paarden nu eigenlijk gemeen dat ze een "echt" Anky paard maakt, behalve dat ze er zelf opzat of zit
Anoniem schreef:Regardez Moi is een Rubinstein x Consul.
Meer info op:
http://www.aos.mediawarehouse.com.au/st ... dezMoi.php
En op: www.anky.nl
ben niet zo bekend met $ 
greetjebee schreef:Desire schreef:Hij is van de Australische ruiter Heath Ryan. Anky was op een mini wereld reis en in Melbourne gaf zij een clinic en mocht zij van deze hengst gebruik maken.
Anky heeft de stang trouwens bijna nooit zo horizontaal hoor, maar dit is natuurlijk een onbekend paard voor haar en waarschijnlijk ook anders gereden. Het zal nodig geweest zijn misschien.
Ow vandaar.
Dat van die stang is me al veel vaker opgevallen, bij bijna al haar paarden, net als bij bijna al haar leerlingen... Maar das off-topic dus![]()
't Is een gaaf paard, laten we het daar maar op houden.