Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus denk dat het qua genen wel goed zit! antano schreef:Ik ga dit topic ook volgen want wil mijn paard ook gaan dekken en rubin royal staat nummer 1 op mijn lijstje .
Ik heb wel wat foto`s van nakomelingen maar niet veel heb wel leuke foto`s van rubin royal .
Als jullie willen dat ik ze plaats hoor ik het wel moet ze eerst opzoeken .
gr elise
Desire schreef:Goh zijn er toch al meer dan ik dacht zeg!
Yep, je bent niet de enige!
Ik ben sinds gisteren ook verliefd geworden op hem!
zo impulsief ben ik niet..Pipo schreef:Ik zou ze als ik jou was eerst maar eens in het echt gaan bekijken en wat nakomelingen, voor je dit soort exotische uitstapjes gaat maken met je merrie.

greetjebee schreef:Pipo schreef:Ik zou ze als ik jou was eerst maar eens in het echt gaan bekijken en wat nakomelingen, voor je dit soort exotische uitstapjes gaat maken met je merrie.
Jij suggereert dat jij meer van zijn nafok weet.... ??? Vertel! Ben erg benieuwd, wat is er dan mis mee?
( met de (nafok van de) hengst dus, want m.i. is er met exotische uitstapjes helemaal niks mis!)
Jij leest verkeerd, das wat anders
Xox schreef:De hengstenhouder hier achter heeft een 3 jarige Rubin Royal. Die gaat nu naar de hengstenkeuring in Westfalen. Een geweldige hengst om te zien. Ik kende hem al als veulen en hij kan super bewegen en ziet er gewoon geweldig uit.
Pipo schreef:Ik zou ze als ik jou was eerst maar eens in het echt gaan bekijken en wat nakomelingen, voor je dit soort exotische uitstapjes gaat maken met je merrie.
Desire schreef:Xox schreef:De hengstenhouder hier achter heeft een 3 jarige Rubin Royal. Die gaat nu naar de hengstenkeuring in Westfalen. Een geweldige hengst om te zien. Ik kende hem al als veulen en hij kan super bewegen en ziet er gewoon geweldig uit.
Heb je toevallig een foto?