weet iemand welke hengst.er vand . door zijn naar 2e bez

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jarver

weet iemand welke hengst.er vand . door zijn naar 2e bez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 18:40

weet iemand welke hengsten er vandaag door gegaan zijn naar de tweede bez. , want kwpn laat het weer eens afweten!!!!

Zidalgo

Re: weet iemand welke hengst.er vand . door zijn naar 2e b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 20:23

Ze staan nu wel op de site.

3 Acorado x Cassini I
32 Cardento x Voltaire: hoogbenig, nog wat overbouwd, in de bewegingen vlak, maar sprong erg goed
43 Casco x Ahorn: mooi model, goede galop, vlug op de sprong
45 Casco x Caretino: deze lijkt een beetje zwaar gebouwd, viel uit elkaar in beweging, ging steeds beter springen
51 Cash and Carry x Corrado I: goed ontwikkelde hengst
52 Cash and Carry x Carpaccio
58 Cassini I x Lucky Lionell: deze vond ik de beste van de dag, mooi model, front, een goede draf, sprong met veel vermogen, mooi met de schoft omhoog, en klapte de achterbenen goed uit
59 Cavalier x Iroko: maakt front, springt met veel afdruk
61 Cavalier x Corofino: smal, hoogbenig paard, met souplesse, sprong met veel vermogen, ruime stap
68 Celano x Faust z: sprong met veel afdruk, mooi met schoft omhoog, mag achterbeen meer uitklappen
76 Chellano Z x Carthago: langelijnd, hoogbenig, wat iele hals, sprong met zeer veel afdruk en vermogen, klapt achterbeen zeer goed uit, los door het lijf, goede stap, vond deze ook 1 van de besten van de dag
394 Manhattan x Voltaire: rug wat gezonken en knikje voor de schoft, kon zeer goed bewegen voor een springpaard, goede stap, sprong met veel vermogen en los door het lijf

Ik heb een aantal hengsten gezien die nog wat overbouwd waren en heb nog geen echt aparte springers gezien.

Tango40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:42

Wat leuk dat je onze hengst goed vindt! Nr 43. Groetjes

Zidalgo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 00:41

Ik vond deze de meest aansprekende van zijn groep, bij het vrij bew./ vrij spr. Veel succes in de 2e bezichtiging!!!

Tango40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:00

dank je wel. Ondertussen is er ook nog een dressuurhengst van ons door naar Den Bosch! wordt wel heel spannend

Zidalgo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:35

Ik las het net in het topic "Hengstenkeuring 24 november". Nogmaals gefeliciteerd!!! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de Rhodium's.