Ik wil volgend jaar misschien één van mijn merries laten dekken door Quasimodo Z ' Quidam de Revel x Cathago). Kan er iemand wat uitleg geven over de nakomelingen van deze hengst (liefst met foto's en uit wat voor merrie ze komen)?
quasimodo is dit jaar naar duitsland verkocht aan paul schockemohle, en zal deze winter waarschijnlijk geveild worden. vindt de nakomelingen die ik heb gezien heel chique en mooi.
Toen ik voor een paard ging kijken heb ik nog even voor een 2-jarige quasimodo merrie gekeken, een leuk chicque paardje. Voor foto's zou ik heel diep moeten gaan graven, maar dit is haar verdere afstamming:
Ik vond het echt een leuk paardje, en als ik later op die dag niet mijn droompaardje tegen was gekomen dan had ik er zeker serieus over nagedacht. Ze was voor een 2-jarige al vrij mooi gebouwd, al was haar hoofd nog niet zo sprekend, het was duidelijk te zien dat ze nog een heel mooi paardje gaat worden. Ze was alleen ontzettend bang, ze stond in de wei en ik kon haar echt niet dichterbij naderen dan een meter of vijf. Nu moet ik hier wel aan toevoegen dat ze amper in handen was geweest en haar moeder ook van nature wat afstandelijk is.
Ik vind Quasimodo trouwens wel een erg mooi paard, met een mooie afstamming hoor!!