[TI] Tinkerkonten, hoe zwaar weeg jij nu?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Knollehollen

Tinkerkonten, hoe zwaar weeg jij nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 11:35

Gewicht op dit moment van mij..........., ok................, mijn gewicht is nu op dit moment............... 86,9 kg om precies te zijn en heb 93 kg gewogen, ja ja, veel te zwaar dus bij een lengte van 1.80m en wil naar de 79 kg toe, dan pas ik namelijk al mijn kleding weer. Nu pas ik dus bijna niks, en ik wil geen kleding kopen groter dan maat 44, als ik 79 kg weeg, dan pas ik maat 42. Dus ik loop vaak met een broek van mijn partner, omdat ik zelf niks passend heb. Koop ik grotere kleding dan blijf ik te dik en dat wil ik dus echt niet.

Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden en anders houd ik gewoon voor mezelf een lijstje bij, wat ik altijd doe als ik bewust af wil vallen, werkt goed hoor, maar dan moet je echt ELKE dag 's morgens wegen EN opschrijven.

Ik begin:

NikitaGoGo
Lengte: 1.80m
Streefgewicht: 79 kg
Gewicht op 11-11-2005 86,9 kg

En nu jullie........

Chubby

Re: Tinkerkonten, hoe zwaar weeg jij nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 11:39

Voor dieetpogingen, eetgewoontes ed. is er een apart forum NikitaGogo. Namelijk Voedertijd.

Ik denk niet dat we dit op [TI] moeten zetten, maar zal voor de zekerheid even overleggen met de mods.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:16

Zie het dieettopic op VT