rubin royal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mr_PLH

rubin royal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 14:05

wie weet waar hij beschikbaar is?
en wie heeft er een nakomeling van?

Mansolein

Re: rubin royal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:22

marcolemar schreef:
wie weet waar hij beschikbaar is?
en wie heeft er een nakomeling van?

Hij staat ter dekking bij: www.pferdezucht-harli-seifert.com

ik noem hem vaak de duitse versie van krack c. Hij kan verschrikkelijk spectaculair lopen! heeft inmiddels ook net een paar goedekeurde zonen.

Zannekin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 10:31

Je kan bij dat station ook gewoon sperma bestellen. Wij hebben er een merrie drachtig van.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:28

Mansolein schreef:
ik noem hem vaak de duitse versie van krack c. Hij kan verschrikkelijk spectaculair lopen! heeft inmiddels ook net een paar goedekeurde zonen.

De vergelijking met Krack ontgaat mij maar hij kan idd vreselijk goed lopen. Ik ben fan, absoluut.

linsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:03

Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn hier met afstammelingen van Rubin Royal.
Ben helemaal in love met deze hengst. Ook van zijn volle broer Blue Horse Romanov. Die staat bij de IJzeren man volgens mij.

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 21:17

linsy schreef:
Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn hier met afstammelingen van Rubin Royal.
Ben helemaal in love met deze hengst. Ook van zijn volle broer Blue Horse Romanov. Die staat bij de IJzeren man volgens mij.

ik vond hem ook geweldig!!! wat kan die strekken.

hierbij een video van hem:
http://elevagechevaux.free.fr/videos/RubinRoyal2005.wmv
rond de 3de minuut wordt het pas echt leuk

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:49

rubin royal heeft er een fan bij
in het begin van het filmpje oogt zijn draf erg gewoontjes maar dan het einde wauw wat een draf

linsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:54

Marcolemar wat een onwijs gaaf filmpje, echt kwijlen......Die had ik nog niet gezien.
Maar wat wil je met zo'n afstamming, een en al dressuurbloed, echte bewegings toppers. (en nog kunnen springen ook)
Daar kan menig KWPN'er niet aan tippen.

Ik zag dat er ook afstammelingen van hem naar de eerste bezichtiging van het KWPN gaan. Weet jij ook hoeveel en wat voor moeders die hebben. Ik heb nl nog geen boekje.

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 22:14

linsy schreef:
Marcolemar wat een onwijs gaaf filmpje, echt kwijlen......Die had ik nog niet gezien.
Maar wat wil je met zo'n afstamming, een en al dressuurbloed, echte bewegings toppers. (en nog kunnen springen ook)
Daar kan menig KWPN'er niet aan tippen.

Ik zag dat er ook afstammelingen van hem naar de eerste bezichtiging van het KWPN gaan. Weet jij ook hoeveel en wat voor moeders die hebben. Ik heb nl nog geen boekje.

nee helaas ik heb ook geen boekje, maar ik ben benieuwd hoe de nakomelingen het gaan doen. ik houd deze hengst zeker in de gaten

jazzfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:30

Ik heb een Rubin Royal veulen uit een voorlopig keur merrie van Jazz x Clavecimbel X Zandigo. Het veulen heeft een Hauptpremie gekregen tijdens de veulenopname dagen van Het Oldengurgse stamboek. Rubin Royal heeft qua stand van het achterbeen verbeterend gefokt. Verder lijkt mijn veulen op de moeder. Tijdens de veulenkeuring bij Harli Seifert bleek dit wel vaker het geval te zijn.
In vergelijking met Krack vind ik het achterbeengebruik van Rubin Royal beter

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 17:14

Ik heb m op stal gezien
Wij waren paarden kijken in Duitsland, en toen op de stoeterij kwamen waar RR staat, mochten we 'bij hoge uitzondering' de hengstenstal in. De hengstenstallen zijn daar super beveiligd, je komt er niet zomaar in en echt alleen de verzorgers en ruiters mogen de paarden aanraken. Meneer lag toen heerlijk te slapen en vond ons niet de moeite waard om voor op te staan, ook niet toen zijn verzorgster hem overeind probeerde te sjorren. Naja, dan niet. Wel lekker onverstoorbaar beestje lijkt me dus. Prachtig Duits type paard, wel vrij klein. De bekende dikke, korte hals erop schijnt hij door te fokken (heb ik ook maar van horen zeggen, heb nauwelijks nakomelingen van hem gezien). Vind het een indrukwekkende hengst (kampioen van zijn jaargang dacht ik).

Op dezelfde dag trouwens ook Londonderry, Weltmeyer en Brentano gespot, die staan daar niet zo ver vandaan. Was een dagje Bekende Hengsten spotten dus .