Informatie over : Ditmar / Ramiro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimpy

Informatie over : Ditmar / Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 10:28

Weet iemand misschien wat over deze twee paarden?
Ik wil een veulen van dit jaar kopen met deze afstammeling maar kan er eigenlijk weinig tot niks over vinden.
Wel dat Ditmar in de dressuur heeft gelopen maar foto's of verder informatie kan ik niet vinden en de afstaming van deze paarden niet.
Kan iemand me helpen? Of weet iemand iets van deze paarden of heeft iemand een afstammeling van hun?

groetjes kim

Schatjes

Re: Informatie over : Ditmar / Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 11:54

Ik heb dacht ik ook een ramiro in de naam zitten, in de stamboom. Kijk even in mijn forum, daar staat het stamboek in. Forum is makkelijk te vinden op de eerste bladzijde.

Schatjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 11:55

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:19

http://www.allbreedpedigree.com/pronto8

Moederlijn Ramiro x Ditmar. Deze hengst is Z-dressuur en Z-springen. Uit deze moederlijn komt o.a. Ruben die in de wereldbekerfinale in Los Angelos tweede werd met Tina Konyot.

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:06

Foto Ditmar:
Afbeelding

Ik rijd een UniformxDitmar Heel braaf beestje!

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:18

Ik heb een Ditmar merrie. In mijn profiel staat een oudere foto van haar, en hieronder is een vrij recente. Ze is nu 13 en drachtig. Wordt op het moment weinig meer bereden omdat ik zelf zwanger ben, maar ze is echt supercool en wil altijd voor je werken.

Afbeelding

Er heeft al vaker info over Ditmar op bokt gestaan, maar de zoekfunctie werkt helaas niet. Ditmar heeft ter dekking gestaan bij Kuijpers in St Oederode. Hij is afgekeurd op, dacht ik, 7 jarige nakomelingen. Hij is iig naar Mexico verkocht.