Weet iemand misschien wat over deze twee paarden? Ik wil een veulen van dit jaar kopen met deze afstammeling maar kan er eigenlijk weinig tot niks over vinden. Wel dat Ditmar in de dressuur heeft gelopen maar foto's of verder informatie kan ik niet vinden en de afstaming van deze paarden niet. Kan iemand me helpen? Of weet iemand iets van deze paarden of heeft iemand een afstammeling van hun?
Ik heb dacht ik ook een ramiro in de naam zitten, in de stamboom. Kijk even in mijn forum, daar staat het stamboek in. Forum is makkelijk te vinden op de eerste bladzijde.
Moederlijn Ramiro x Ditmar. Deze hengst is Z-dressuur en Z-springen. Uit deze moederlijn komt o.a. Ruben die in de wereldbekerfinale in Los Angelos tweede werd met Tina Konyot.
Ik heb een Ditmar merrie. In mijn profiel staat een oudere foto van haar, en hieronder is een vrij recente. Ze is nu 13 en drachtig. Wordt op het moment weinig meer bereden omdat ik zelf zwanger ben, maar ze is echt supercool en wil altijd voor je werken.
Er heeft al vaker info over Ditmar op bokt gestaan, maar de zoekfunctie werkt helaas niet. Ditmar heeft ter dekking gestaan bij Kuijpers in St Oederode. Hij is afgekeurd op, dacht ik, 7 jarige nakomelingen. Hij is iig naar Mexico verkocht.