Wat vinden jullie van deze Afstamming

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Schatjes

Wat vinden jullie van deze Afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 21:51

Ik heb me vandaag een veulen gekocht. En ben er heel blij mee. Ik heb niet veel verstand van afstamming etc. Maar vond wel dat de papieren er goed uit leken te zien en het veulen was ook geweldig. Ze is een half jaar oud, en komt van een springstal af. Mensen die niks met de koop van doen hadden zeiden nadat ik haar gekocht had dat ze goede papieren hadden. Nou is mijn vraag of jullie deze papieren ook goed vinden en of jullie ook met deze afstammelingen ervaring hebben.

Afbeelding

Volgens mij wordt het plaatje niet zo duidelijk dus hier kan je ook kijken http://www.mijnalbum.nl/Foto=YOPCIPAY

zweetvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:40

Sorry, er is niks te lezen...

Sue_

Re: Wat vinden jullie van deze Afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 08:09

Garanco x Naturel x Solares (voor zover ik het kan lezen)

Als je veulen net zo gaat springen als de Garanco die ik ken, dan mag je heeeel blij zijn!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 09:37

Deze link http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=YOPCIPAY pakken en dan met de muis op het plaatje rechtsonder gaan staan. Dan kan je het formaat vergroten en het wel lezen.

En suepergirl je hebt inderdaad gelijk. Ze zeiden dat het een echte spring afstammeling is. .

kitbits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 12:55

Het blijft slecht te lezen misschien kun je haar afstamming op www.paardenfokken.nl invoeren?

Garanco x Naturel x Solaris xx is wel een leuk lijntje. Garanco is dit jaar helaas overleden. Naturel en Solaris zijn beide keur.
Van de merrielijn kan ik niks uit opmaken (is niet te lezen) succes met je veulen!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 13:44

Brennie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:49

Zo te zien een bloederig paardje. Maar aan papier alleen heb je niets, de opfok speelt ook een grote rol. Dus geef goede voeding, veel beweging en voed hem netjes op, dan heb je er later nog veel meer plezier aan! Veel succes!