Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:Ik denk dat je doelt op Pylottie W, Jazz x Hylottie v. Samber x Utica v. Regress x Porta v. Porter x Zottie v. Marco Polo.
Pylottie was inderdaad 6e op de Pavo-cup in 2002 en loopt nu ZZ-Z onder Remy Bastings. Afgelopen zondag heb ik haar gezien, mooie merrie!
Aimee schreef:Nee sorry, geen foto.
Pylottie is een fijne merrie hoor, mooi lengte in het lijf, zeker voor een Jazz een hele correcte hals. Ze gedroeg zich ook keurig, had niet het idee dat het een lastig paard zou zijn, Remy kon in ieder geval met een gerust hart nog even de proef doorlezen te paard![]()
Ze heeft een super fijne ruiter in het zadel dus ze zal nog wel van zich laten horen!
Desire schreef:Wie o wie kent de volle zus va mijn paardje of een van haar nakomelingen en kan mij iets meer over ze vertellen en het liefst foto's laten zien.

Citaat:Ja hoor. Die ken ik.
En ik weet exact waar die staat...........
Inclusief Alottie, Spitfire en Wylottie...............
Oudemolen heeft trouwens nóg een volle broer. Nelson.
Nelson is berucht in Groenlo / Haaksbergen en omstreken........
Sjappie schreef:Ik vond via internet nog deze link:
http://www.tenheuvel.com/FORSALEnl.htm
Ook een Jazz x Samber, uit een volle zus van de moeder van Pylottie (staat erbij).
Kunt altijd mailen of ze nog meer foto's hebben....
)
Kiieek schreef:Wat veel ottie-vottie's, heb zelf Javottie gehad.. Ramiro x Octaaf
Jodievanmij schreef:volgens mij stammeen otteline slottie en luzelma slottie toch ook van die stam af.?? of is dat ook weer een zijtak? zij komen volges mij van de ottie, vottie stam..beide zijn geloof ik gefokt door ini slot en worden bereden door crista laarakkers (luzelma slottie) en gert van den hof (otteline slottie)