Lekker mammie pesten, door op haar te steigeren en haar rakelings te passeren in een harde rengallop
Maargoed hoe kon ik dit nu het beste aanpakken? Gelukkig had Isabel van de Arabian Ranch nog een plekje over voor Kayo, zodat hij samen met haar hengstveulen Raheem kon afspenen. We hebben samen een datum geprikt en dit werd vrijdag 28 oktober. We hebben Kayo in de vrachtwagen gezet, wat hij trouwens super deed
en gingen op weg naar de Arabian Ranch in Mariënheem. Daar aangekomen hebben we Kayo even in de buitenbak gezet, waar hij al verwoed ging rennen en gillen om moeders. Isabel haalde in de tussen tijd Raheem even op, zodat ze samen kennis konden maken. Dit ging eigenlijk gelijk al super, ze waren hun mammie's plots vergeten en waren alleen maar met elkaar bezig. Het klikte super en gelijk rennen en spelen met elkaar, een super gaaf gezicht om te zien
Natuurlijk heb ik even een paar foto's gemaakt, dus kijk en geniet
Hier Kayo nog niets vermoedend bij moeders in de wei
In de vrachtwagen, we hadden hem tussen 2 touwen vast gezet en stond heerlijk rustig onderweg!
Even in de bak, ''mammieeeee, waar ben je?"
'Hey, wie ben jij?' Raheem inmiddels gearriveerd!
Lekker rennen!!!

Daarna mochten ze nog even lekker in de wei, om te snoepen van het gras en natuurlijk lekker uitrazen!

Vandaag ben ik nog even wezen kijken, dus heb ik nog een paar foto's van ze gemaakt.
En als laatst
Ze hebben het zo super samen, een betere manier van afspenen kan ik me niet bedenken, daarom wil ik Isabel en Alfons ook erg bedanken dat Kayo bij ze kan afspenen!
Gr. Melina
!
Dus toen ben ik een stuk met haar gaan wandelen. De dag daarna was hij al een heel stuk geslonken en opgedroogd. Eigenlijk is de afspening heel voorspoedig gegaan. Ik houd haar uier nu nog goed in de gaten, maar hij wordt steeds kleiner

.