Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dit kwam eigenlijk vooral door de afwezigheid van een goede rijbak. Inmiddels zijn we verhuisd naar een stal met binnen- en buitenbak. Volum is nu 3 maanden onder het zadel, en het gaat al heel goed. We rijden nu 3x per week, waarvan 1x een buitenrit en 1x priveles. Hij is erg gevoelig in de mond, en is nog aan het zoeken wat hij met het bit aan moet, maar hij zoekt al wel wat aanleuning, wat hele goede ontspannen momenten oplevert!
]. Ik heb begrepen dat afstammelingen van Rubinstein juist vaak laatbloeiers zijn, dus ik verwacht dat er nog wel 5 cm bij zal komen, vooral omdat de moeder 1,68 is en sultan was 1,76... Maar het is ook een ruin, dus die groeien wat langer door dan merries.
:

Zoals je hem nu omschrijft past in ieder geval veel beter in het beeld dat ik van nakomelingen van OO Seven heb. Javayo schreef:@Vajramani: Fijn dat hij al wat minder schrikkerig is geworden. Waar paarden onder elkaar wel niet voor kunnen zorgenZoals je hem nu omschrijft past in ieder geval veel beter in het beeld dat ik van nakomelingen van OO Seven heb.