Had hier advertentie over pinto arabs geplaatst....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tweety_be

Had hier advertentie over pinto arabs geplaatst....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 12:00

Ik dacht dat deze hier meer thuishoorde dan in fokkerij en afstamming, diezelfde topic heb ik daar toen geplaatst, maar ik dacht dat hij meer hier zou passen, zoals bonte warmbloedpaarden, vind ik ook leuke topic...

Nou seg niet dan hè, tis alsof elke topic die ik plaats gesloten word, doe ik iets verkeerd ofzo? Twas maar om de aandacht te vestigen op pinto-arabieren hoor

Die van fokkerij-afstamming had totaal met iets anders te maken! Daar vroeg ik naar fokkerijen en hengstenhouders van pinto-arabieren en niet naar gewone eigenaars of bezitters ofzo.

Ibbel

Re: Had hier advertentie over pinto arabs geplaatst....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 12:18

tweety_be schreef:
tis alsof elke topic die ik plaats gesloten word, doe ik iets verkeerd ofzo?

Misschien kun je eerst eens de stickies bovenaan ieder forum lezen, zodat je weet wat waar thuishoort?

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:56

Maar dat heb ik gedaan! En ik dacht persoonlijk dat ik daar wel rekening mee hield, maar blijkbaar was ik dus verkeerd...

Bij fokkerij en afstamming plaatste ik een topic over pinto-arabieren omdat ik meer info wou over het ras en waar er hengstenhouders of fokkerijen waren.

Hier plaatste ik die topic omdat ik gewoon over het ras zelf wou praten (rassenpraat dus) en graag wou weten wie deze passie voor dit ras deelde... Waarom werd mijn topic dan gesloten hier en werd ik doorverwezen naar een topic in fokkerij-afstamming (die ik btw ook plaatste)? Begrijp het niet goed.

Wil niet moeilijk doen ofzo, maar het slaat gewoon nergens op...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:02

Het is een regel dat je geen crossposts mag maken, dus dezelfde topic op diverse fora plaatsen. Ik begrijp er niet zoveel van, maar ik geloof dat je dat hebt gedaan. Vandaar dat de een wordt gesloten en dan naar de andere verwezen...

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 23:48

Ach zo! Ja ik begrijp het nu wel...

Maar het enige verschil is, de topics hadden wel ongeveer dezelfde naam, maar eigenlijk hadden ze beiden een andere doelstelling...

In fokkerij-afastamming was ik vooral op zoek naar hengstenhouders en fokkerijen en meer info over het ras, in dit forum zou ik het meer gehad hebben over het houden va neen pinto-arabier in het algemeen en over de bespreking van onze paardjes en dergelijks...

Nou ja mss dat ik dan nog maar even moet wachten om hier deze topic te plaatsen haha.

Wou niet moeilijk doen ofzo, toch bedankt hè!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 08:22

Maya legt het al mooi uit, het is niet de bedoeling om hetzelfde bericht op meerdere fora te plaatsen ook al heb je er een wat andere bedoeling mee. Het is bovendien al helemaal niet de bedoeling om dat dan te gaan bediscussieren op het RP forum (dat gaat over rassen ), als het je niet duidelijk is kun je een vraag stellen op FZ of een berichtje naar de moderators sturen.