Wie kent een Biotop X Balzflug uit het noorden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

Wie kent een Biotop X Balzflug uit het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 13:09

Hey,
Wij hebben thuis een Biotop X Balzflug (Seal) staan en aangezien er maar weinig Biotop nakomelingen zijn hier ben ik altijd erg geïnteresseerd in hun. Nu ben ik de laatste tijd samen met de eigenaresse van Monte-Castello (die Tommie Visser rijdt), het eerste Biotop veulen uit duitsland (die van ons is de eerste van nederland), aan het rondkijken en nou stuurde ze vanochtend een mailtje dat ze een vrouw gesproken had ie een Biotop X Balzflug had verkocht naar het noorden van het land.
Aangezien er maar weinig zijn vind ik het dus wel leuk dat er ergens een zelfde combi rondloopt, haha. Monty en Seal lijken al sprekend op elkaar, maar ik denk dat dat paard ook verdomd veel op seal moet lijken!
Kent iemand dit paard misschien, ze hadden er erg hoge verwachtingen van en het zou dus best kunnen dat hij op een hoger niveau ergens meeloopt!
(Alle andere Biotopen zijn trouwens ook welkom hier hoor! )

Bacannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:42

Mijn merrie heeft een (half-)broertje van Biotop (x Balzflug). Een bruine ruin uit 2000 volgens het afstammelingenrapport van haar moeder. Ben wel benieuwd hoe deze eruit ziet maar ja... dat weet ik helaas niet. Dus de combi komt wel vaker voor.

Demini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 18:13

Bacannie schreef:
Mijn merrie heeft een (half-)broertje van Biotop (x Balzflug). Een bruine ruin uit 2000 volgens het afstammelingenrapport van haar moeder. Ben wel benieuwd hoe deze eruit ziet maar ja... dat weet ik helaas niet. Dus de combi komt wel vaker voor.

Waarschijnlijk is dat ook het paard die ik bedoel, Biotop wordt namelijk maar erg weinig gebruikt helaas, mensen vinden het vaak rotkarakters en ouderwets, terwijl je beter een biotop dan een jazz kunt hebben meestal (let op: ik zeg meestal, heb ook een aantal brave jazzen gereden)

gabrycha

Re: Wie kent een Biotop X Balzflug uit het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:15

Ik ken wel iemand die een biotop x balzflug heeft gefokt maar die komt uit het noorden

jubeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:38

Ik heb Biotop ontmoet tophengst, zo lief. Je kan hem aaien hij geeft voetjes. De eigenaar van het dekstation zei dat je er een kind onderdoor kon laten lopen. Heb je een trakehner of kwpner?

Er staan ook foto's van de omtmoeting en een stukje hier van mij: http://www.trakehners-international.com ... iotop.html . Binnenkort ga ik weer naar hem toe samen met Yfande en Gast8253.

Cupido98

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:32

Hallo,
Ik ken ook n Biotop nakomeling die op dit moment M1 (of M2?) loopt in Groningen...weet alleen niet of er ook Balzflug achter zit. Het is in ieder geval een plaatje om te zien; gitzwart, en met een erg goed achterbeen. Volgens mij heeft die jongen hem al langer, dus ik denk niet dat het het paard is wat je bedoelt...maar aangezien alle Biotopen welkom waren