Ik zou graag willen weten wat hij nafokt. Ik hoop dat hij volgend jaar nog betaalbaar is. Hij is nu 800 euro excl. mooie prijs toch.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
seabert schreef:ja dat is zeker apart. Heb je, je merrie wel drachtig gekregen van san bretano? En woon je ver weg van het station?
Mansolein schreef:seabert schreef:ja dat is zeker apart. Heb je, je merrie wel drachtig gekregen van san bretano? En woon je ver weg van het station?
nee, niet gelukt. Vorige jaar ( 2004) en dit jaar niet. ja, ik woon in Frankrijk ongeveer 450 km. van de ijzerenman vandaan. De merrie is gust gebleven drie anderen zijn wel drachtig geworden ( is te zien en lezen op mij site mansolein.com onder hengstenkeuze)
[/quote]
seabert schreef:zijn ze in een keer drachtig geworden?
Is het bedrag wat je terug krijgt bij gust hoog? Is er rekening mee gehouden dt hij slecht bevrucht?
Mijn merrie (gribaldi) is nu drachtig van Florencio ze is in april uitgeteld.
sarabande schreef:Afdracht stamboek bij het KWPN kon je zelf voor 1 oktober regelen ik weet niet hoe dat bij het NRPS is.
Ik heb trouwens net mijn DA hier gehad en die doet gedeeltelijk ook de begeleiding op de IJzeren Man.
Volgens hem zijn er met Samba Hit 2 geen extra problemen geweest, San Brentano is bekend, maar die heeft niet zo veel gedekt dit jaar.