afstamming, ouderdom, schofthoogte, prestaties,...enz
dekgeld?
voor welk stamboek gekeurd?
Past hij beter op kleine merries met genoeg bloed of juist weer de koelere, grotere dames ?
Who wants to tell me more
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mientjeu schreef:Wie kan me meer over deze hengst vertellen ?
afstamming, ouderdom, schofthoogte, prestaties,...enz
dekgeld?
voor welk stamboek gekeurd?
Past hij beter op kleine merries met genoeg bloed of juist weer de koelere, grotere dames ?
Who wants to tell me more

Citaat:geraak je heel moeilijk aan sperma als je zelf niet lid bent van het gestuet en in Hannover woont
Excuseme schreef:Qua springen kan hij ook nog wel eens wisselend zijn. Zag dat hij dit weekeinde in een GP tweede was, maar de week ervoor in Hannover is hij niet rondgekomen. Celle is gedeeld eigenaar, Bitter zelf heeft ook 50%
Excuseme schreef:Libke, jij zit iets verder van Duitsland af blijkt wel. Ik zie hem hier wel 2-wekelijks op tv en de ene keer is het super en de andere keer laat hij het er gewoon bij zitten. Beetje Sandro Boy gedrag. GP van Aken was ie ook niet, wel op het concours daar. Celle mag, omdat de eig. dat goed vindt, hem 1,5 mnd ter dekking aanbieden. Van half feb. tot begin april. Daarna niets. Dus Celle beslist niet over de dekkingen. En ga er maar van uit dat de meesten een minder aansprekend hoofd hebben, for what it's worth, want als ze kunnen springen maakt de kop ook niet meer uit.
en ben grote fan van stakkato dus ik weet heel goed hoe hij loopt bovendien zit op sandro boy een echte pro en dat is Eva zeker niet ,die heeft soms ook maar stront in de ogen hoor ,sorry. ik had hier foto's geplaatst van een tiental nakomelingen van stakkato op het Bc maar er is copywright op dus sorry ik kan ze niet plaatsen maar geen lompe koppen hoor
libke schreef:en ben grote fan van stakkato
chantal1 schreef:Ik heb contact gehad met het Hannoveraner Verband en wat hun betreft kan men ook als men niet lid is gewoon met Stakkato dekken, wel met diepvriessperma.
Zazou_Murier schreef:Nee zijn model is niet mooi maar word mooier door het werk. het hoofd van stakkato is niet lelijk maar wel groot! en de grote fokt hij wel door ik heb er genoeg gezien en hadden allemaal een groot hoofd en geen luxe uitstraling eerder lomp.
Zoals exuseme zei: Liefde maakt blind.............................. hierbij sluit ik me aan
chantal1 schreef:@Libke: je moet wel een aanvraag indienen maar er is mij verteld dat ze geen problemen voor zien. Enfin, afwachten dan maar.
. Ze zullen volgens mij altijd eerst de ledn laten voorgaan en dan degen die een pak rietjes kopen en dan pas de particulier lijkt mij