Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jubeltje schreef:Ik zag net dat je op het forum van Uytert info vroeg. Er staat ergens op de site iets over Elton(zo heette hij eerst). Joop heeft hem gekocht toen hij nog jong was van de fam. Willemsen. Easy Game was als veulen kampioen bij de hengstveulens.
Moeder is Evita, zeer bekend meervoudig kampioen. Zijn half zus Evviva, is nu dus jahresiegerstute, en is met zeer hoge cijfers als driejarige opgenomen waaronder een tien. Over deze twee merrie's wordt gesproken als wondermerrie's.

. Heb je toevallig foto's gemaakt? 
devine schreef:Dit is een zeer mooie hengst en ben al een tijdje aan het rond kijken voor mijn merrie.

devine schreef:Nee dat had ik ook al ondervonden daarom vroeg ik mij ook af waar hun deze hengst vandaan hebben?
En wanneer hij hier ter dekking zal staan...
jubeltje schreef:Lola ,liep je niet heel de dag naast je schoenen van trots, want jij hebt er mede voor gezorgd dat ze zijn waar ze nu zijn.
Aan haar afstamming zal het niet liggen die is ook Kaiser Wilhelm x Schwadroneur net als Evviva