Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Toevallig 'web-surfend' kom je de leukste sites tegen......
Dit is een leuke voor kleurenfreaks, aparte vachtkleurtjes/patronen nu ook voor warmbloeden!
miisshOrse schreef:Dat kan mooie kruisingsproducten geven, maar dan blijf je waarschijnlijk in de E-ponymaat.Wat vinden jullie van kwpn x arabisch ?

SparklingApp schreef:Ik heb ook een leuk gekleurde hengst!
Palousa Convenance is een Appaloosa van 1.65 en het is een Gribaldi x Palousa Excellenta (keur, pref, pres, sport).
Hij is 6 jaar en al 3 x nederlands kampioen geworden op de Appaloosa (NAS) hengstenkeuring! Ook zijn er al 2 nakomelingen van hem nederlands kampioen geworden.
Zelf breng ik hem nu uit in de M2 dressuur en het gaat echt super! Hij heeft ook een super fijn karakter, echt een knuffel!!
miisshOrse schreef:sorry ik had het al verbeterd
Ik zou dan alleen nog graag de dekkingskosten willen weten. En de tekst in het Nederlands, zo word k er niet veel wijzer van![]()
( Zou ik dat daar aan kunnen vragen?)
miisshOrse schreef:
Desire schreef:Welke kleur heeft jouw merrie?Weten jullie toevalig of het mogelijk is een valkkleurig paard te fokken? Of eventueel te kopen ergens? Hij/zij moet wel dressuurtypisch gebouwd zijn en bewegen. De enige valkkleurige paarden die ik ken zijn western paarden
Wranglerbutt schreef:Desire schreef:Welke kleur heeft jouw merrie?Weten jullie toevalig of het mogelijk is een valkkleurig paard te fokken? Of eventueel te kopen ergens? Hij/zij moet wel dressuurtypisch gebouwd zijn en bewegen. De enige valkkleurige paarden die ik ken zijn western paarden