Wie kent Nugget (v. Lux Z)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie kent Nugget (v. Lux Z)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:56

Ik heb me inmiddels suf gegoogled, maar niets gevonden...

Ik ben op zoek naar info over de vader van mijn paard.
Is er hier toevallig iemand die het paard 'Nugget' kent? Ik weet niet of hij nog hengst is, maar hij heeft wel minimaal 1 keer gedekt (anders was mijn paard er niet geweest natuurlijk).
Nadere gegevens:
Nugget, 95.11780 Reg A (afstamming: Lux Z x Grannus). De moeder van Nugget is Grandessa.

Issy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:09

Jouw paard heeft een zus! namelijk:

HEBBEN'S JENNY
NRPS HBRB212428.01
merrie 2001 bruin 1.67m
XX/OX percentage : 26.94%

ga naar www.paardenfokken.nl typ bij zoek paard, Lux Z in en ga vervolgens naar zijn nakommelingen, hier zie je dat Nugget geregistreerd staat als zoon van Lux Z. kijk bij de nakomelingen bij Nugget en daar verschijnt Hebben's jenny.
je kunt zelf jouw paard toevoegen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 14:09

Issy schreef:
Jouw paard heeft een zus! namelijk:

HEBBEN'S JENNY
NRPS HBRB212428.01
merrie 2001 bruin 1.67m
XX/OX percentage : 26.94%

ga naar www.paardenfokken.nl typ bij zoek paard, Lux Z in en ga vervolgens naar zijn nakommelingen, hier zie je dat Nugget geregistreerd staat als zoon van Lux Z. kijk bij de nakomelingen bij Nugget en daar verschijnt Hebben's jenny.
je kunt zelf jouw paard toevoegen.

Hartstikke bedankt, maar 'Hebben's Jenny' is mijn paard. Had haar namelijk al toegevoegd

Issy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 08:49

Oke, je kunt bij het KWPN wel meer info opvragen over de voorouders van jouw paard, stuur ze een emaial of een fax met gerichte vragen en je volledige postadres, dan krijg je binnen een week de informatie thuis gestuurd. Succes!

Nicole288

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:41

Misschien denk ik te simpel hoor, maar als je een nakomelingenoverzicht van Ewarry aanvraagt bij het kwpn staat daar de naam van de fokker van Jenny op en die kan je toch ongetwijfeld meer vertellen over Nugget?

Anoniem

Re: Wie kent Nugget (v. Lux Z)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:55

Ik heb de fokker gebeld . Dat ik DAAR nou niet eerder aan gedacht had .

Nugget was een hele grote bruine hengst en inmiddels is ie ruin. De fokker van mijn paard heeft Nugget op stal gehad, maar inmiddels is Nugget verkocht.

Overigens vond de fokker het heel erg leuk dat ik belde en hij vroeg me of ik hem op de hoogte wilde houden hoe het verder met mijn paard gaat (ook straks als ik ga starten).