Onderzoek imago Arabisch Volbloedpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bertjuhh

Onderzoek imago Arabisch Volbloedpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 13:40

Beste paardenliefhebber,

Wat is uw mening over het Arabische Volbloedpaard? Hoe ziet deze er volgens u uit of moet deze eruit zien? Welke eigenschappen zijn kenmerkend voor dit dier en hoe zit het met de algemene gezondheid van het ras?

Ik ben studente aan de HAS in Den Bosch en doe een onderzoek naar het imago van het Arabische Volbloedpaard. Om een beeld te kunnen schetsen van dit imago moeten vragen zoals hierboven beantwoord worden. Des te meer mensen dit doen, des te representatiever zal de uitslag zijn. Help mee aan dit onderzoek en geef je mening in de daarvoor ontworpen enquête op http://www.jaindesign.com/enquete.php.

Met vriendelijke groet,

Bertina Rens

ArabianRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:43

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:46

hi ik heb een rarabier zo'n kleine dikke prop met een deukneus en korte dunne beentjes(zie profiel) maar het mooiste vind ik toch de gene die ze nog steeds in de woestijnen gebruiken, die hoge brede paarden met de smalle deuk hoofdjes(zie je zelden buiten de woestijnen) die zijn zo enorm gaaf

Bertjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 14:04

Barcelano

Re: Onderzoek imago Arabisch Volbloedpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 14:28

Bertjuhh schreef:
Beste paardenliefhebber,

Wat is uw mening over het Arabische Volbloedpaard? Hoe ziet deze er volgens u uit of moet deze eruit zien? Welke eigenschappen zijn kenmerkend voor dit dier en hoe zit het met de algemene gezondheid van het ras?

Ik ben studente aan de HAS in Den Bosch en doe een onderzoek naar het imago van het Arabische Volbloedpaard. Om een beeld te kunnen schetsen van dit imago moeten vragen zoals hierboven beantwoord worden. Des te meer mensen dit doen, des te representatiever zal de uitslag zijn. Help mee aan dit onderzoek en geef je mening in de daarvoor ontworpen enquête op http://www.jaindesign.com/enquete.php.

Met vriendelijke groet,

Bertina Rens

Het Arabisch Volbloed Paard in een woord geweldig te noemen.
Onder anderen door hun:

Schoonheid
Elegantie
Inteligentie
Trots
Beweging
Veelzijdigheid
kennis
Nuchterheid

Ze zijn over het algemeen sterk in hun gezondheid...
Vaak moeilijk te oordelen of ze wat hebben ze zijn hard voor zich zelf lopen gauw ergens doorheen.

Hoe die er uit moet zien??

Tja denk dat het per type verschilt er zijn zoveel types en elke type moet een bepaald eigenschap hebben...

Ik zelf ben voor me eigen nog aan het uitzoeken wat ik graag zie in een Arabisch Paard.

Flip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:57

ik heb m ingevuld

Krab54

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:25

Heb hem natuurlijk ook even ingevuld.
Succes verder!

choor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:05

Ingevuld!

Mo_I_Rana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:56

bij mij werkt het niet

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 10:59

Enquetes mogen enkel op bokt worden geplaatst door leden met meer dan 25 posts. hier een slotje.