Onderzoek imago Arabisch Volbloedpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bertjuhh

Onderzoek imago Arabisch Volbloedpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 13:40

Beste paardenliefhebber,

Wat is uw mening over het Arabische Volbloedpaard? Hoe ziet deze er volgens u uit of moet deze eruit zien? Welke eigenschappen zijn kenmerkend voor dit dier en hoe zit het met de algemene gezondheid van het ras?

Ik ben studente aan de HAS in Den Bosch en doe een onderzoek naar het imago van het Arabische Volbloedpaard. Om een beeld te kunnen schetsen van dit imago moeten vragen zoals hierboven beantwoord worden. Des te meer mensen dit doen, des te representatiever zal de uitslag zijn. Help mee aan dit onderzoek en geef je mening in de daarvoor ontworpen enquête op http://www.jaindesign.com/enquete.php.

Met vriendelijke groet,

Bertina Rens

ArabianRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:43

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:46

hi ik heb een rarabier zo'n kleine dikke prop met een deukneus en korte dunne beentjes(zie profiel) maar het mooiste vind ik toch de gene die ze nog steeds in de woestijnen gebruiken, die hoge brede paarden met de smalle deuk hoofdjes(zie je zelden buiten de woestijnen) die zijn zo enorm gaaf

Bertjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 14:04

Barcelano

Re: Onderzoek imago Arabisch Volbloedpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 14:28

Bertjuhh schreef:
Beste paardenliefhebber,

Wat is uw mening over het Arabische Volbloedpaard? Hoe ziet deze er volgens u uit of moet deze eruit zien? Welke eigenschappen zijn kenmerkend voor dit dier en hoe zit het met de algemene gezondheid van het ras?